Marflakove slike na splošno delujejo kot abstraktne, čustveno neposredne kompozicije, ki govorijo z natanko premišljeno zgradbo celega slikovnega objekta, je ob razstavi akademskega slikarja zapisala likovna kritičarka Tatjana Pregl Kobe. Poudarila je, da so slikarjeve nove podobe, ki posredno govorijo o komunikativni moči simbolnih elementov, likovno "vse bolj izčiščene in enostavne".

Ob pogledu na ves zadnji cikel Marflakovih slik "znova postane jasno, da umetniška forma ne obstaja sama zase, temveč nastopa v medsebojnih povezanostih, medtem ko je vsaka slikarjeva enovita linija vpeta v celoto, posamično sled in v notranji pogled", je še zapisala likovna kritičarka.

Jurija Selana in Boštjana Temnikerja je likovna kritičarka Vesna Krmelj označila za ustvarjalca, ki avtonomno raziskujeta in razvijata več področij likovne umetnosti, in sicer arhitekturo, kiparstvo, slikarstvo, umetnostno teorijo umetnosti in likovno teorijo. Njuna nova razstava nosi naslov Vmesni prostori/The Space between.

Obema umetnikoma je po mnenju Krmeljeve skupen analitičen pristop, ki jima "pomaga vzdržati potrebno distanco, da se področja med seboj ne zlijejo, dokler ni vsako od njih preizkušeno samostojno."

V Zbirki Mestne galerije Ljubljana se bodo z razstavo Tripot predstavile tri slikarke: Jožica Medle s slikami in grafikami ter Duša Jesih in Tanja Špenko s slikami.

Iskanje mimetičnosti se prekriva z osebnim likovnim pristopom tako, da so slikarke skozi svoja likovna dela dobro prepoznavne ter da likovni jezik vsake od umetnic dopušča občutek možnosti razvijanja likovne podobe, je ob razstavi zapisal muzejski svetovalec Sarival Sosič.