Index.hr dodaja, da gre za še eno oteževalno okoliščino v primeru proti Horvatinčiću, kontroverznemu podjetniku, ki se trenutno nahaja v Šibeniškem zaporu zaradi kazenske ovadbe povzročitve pomorske nesreče s smrtnim izidom in nenudenja pomoči.

Gliser je na Hrvaškem registru ladij zaveden kot jahta, ki se oddaja v najem, kar pomeni, da mora, sledeč pomorskemu zakoniku, vsako leto prestati tehnični pregled s katerim se ugotovi ali je primeren za plovbo.

Vir blizu Novemu listu je povedal, da je zadnji zabeleženi pregled gliserja ''Santa Marina'' leta 2008, kar pomeni, da mu je leta 2009 potekla veljavnost potrdila o sposobnosti jahte za plovbo. Kljub temu nista niti Horvatinčić niti podjetje ''Santa Maria'', ki je uradni lastnik gliserja, Horvatinčić pa njegov predsednik uprave, nikoli plačala nobene kazni povezane s tem.

Ministrstvo potrdilo, da je gliser bil neregistriran

Tudi pomorsko ministrstvo, tako Index.hr, je potrdilo, da ''Santa Maria'' ni bila registrirana v trenutku nesreče.

Svet županijskega sodišča v Šibeniku je že zavrnil pritožbo državnega tožilstva na odločitev preiskovalnega sodnika, ki je Horvatinčiću odredil le enomesečni pripor zaradi možnosti vplivanja na priče dogodka, ni pa vzel v obzir ponovitvene nevarnosti. V kolikor bo ostalo pri omenjeni odločitvi bo Horvatinčić najverjetneje izpuščen takoj, ko bodo zaslišane vse priče, še poroča Index.