"Vlak je močno zatreslo, ustavili smo se za nekaj časa in nato prav počasi nadaljevali proti Zagorju," je povedala ena od potnic. In dodala, da se po trku vlaka s skalo in zaustavitvi vrata niso odprla, zato je enega od potnikov močno zagrabila panika, saj je hotel vlak čim prej zapustiti. Tega ni mogel storiti, kot je povedal eden od uslužbencev Slovenskih železnic, ker tako narekujejo varnostna pravila v takšnih primerih. In dodal, da je imel strojevodja tokrat tudi veliko sreče, saj se vlak ni iztiril. "To se dogaja. Ob progi je nameščena elektronska varnostna ograja, ki v primeru padca kamenja ali skale na progi sproži alarm. Vendar se dogaja, da skale enostavno preskočijo to ograjo in strojevodja ima v takem primeru zaradi neravne proge na tem mestu zelo malo ali praktično nič časa, da bi ukrepali," pa je dodal uslužbenec SŽ na zagorski železniški postaji kmalu po nesreči potniškega vlaka.

Železniška proga med Litijo in Zidanim mostom je speljana po ozki dolini Save in zato pogosto prihaja do kotaljenja kamenja ali skal na progo. Železničarji, posebno vlakovodje, že dalj časa opozarjajo, da obstoječi alarmni sistem ob progi očitno ni najbolj zanesljiv in tudi zastarel. Vendar jih očitno za zdaj še nihče od odgovornih za varnost pri SŽ ni vzel preveč resno.