Pierre Henri Gourgeon je družinam žrtev in članom posadke dejal, da je do nesreče verjetno prišlo zaradi okvare na električnem sistemu in glavnem računalniku.

Vodja Air Franca je povedal, da je Airbus poslal vsaj šest sporočil, iz katerih bi se dalo sklepati, kako naj bi se je katastrofalna nesreča zgodila. Iz zadnjega sporočila so razbrali, da je avtomatski komunikacijski sistem, ki beleži poročila o stanju letala, zabeležil padec tlaka, kar je povzročilo vdor zunanjega zraka v letalo. Gourgeon domneva, da se je letalo gotovo razletelo na dele, vendar ni znano, ali se je to zgodilo pred ali po tem, ko je strmoglavilo v ocean.

Poročila, ki jih je prejela baza družbe Air France, so vključevala opozorila, da je prišlo do več okvar na glavnem računalniku letala. Pilota sta napake poskušala odpraviti, hkrati pa sta sporočila, da je letalo padlo v močne turbulence in nevihto. Iz poročil je možno razbrati, da je tik pred nesrečo oziroma izginotjem letala prenehal delovati avtopilot, vendar trenutno še ni znano ali je bilo slednje posledica okvare ali pa ga je pilot izključil sam.

Brazilski minister za obrambo Nelson Jobim je izključil možnost terorističnega napada. Več podrobnosti o nesreči naj bi razkrila preiskava, ki jo vodi Alain Bouillard. Z izginulim airbusem se trenutno ukvarjajo štiri skupine, prva išče ostanke v Atlantskem oceanu, druga se ukvarja s trenutki pred nesrečo, tretja z opremo in sistemi v letalu, četrta pa je zadolžena za vse operacije v zvezi z letalom družbe Air France. Najbolj pomembna pa je iskalna akcija za črno skrinjico.

V francoskem časopisu Le Monde so danes objavili ugibanja ali je bila za nesrečo kriva neprilagojena hitrost letala.

Francoski odvetnik

Bernard Rastines

trdi, da bo morala letalska družba Air France sorodnikom žrtev izplačati več milijonov evrov odškodnine. „Tožba bo zelo, zelo draga. V takšnih primerih bi morala vsaka družina dobiti več kot 100 tisoč evrov,“ je dejal Rastines.