"V simulatorju vidimo ogromno prednosti. Namenjen je začetnikom, da osvojijo nova znanja," pravi Žugelj. Gre sicer za novost v sedanjem didaktičnem procesu avtošol, ki naj bi pripomogla k večji uspešnosti pri opravljanju vozniškega izpita, hkrati pa tudi zrelim voznikom ponuja možnost za osvežitev znanja. Skozi vožnjo bodočega voznika popelje virtualni inštruktor, ki vizualno in slišno podaja navodila in opozarja na napake. Učenje se začne z enostavnimi nalogami, ko jih posameznik osvoji, pa se težavnost stopnjuje. "Praksa nizozemskih avtošol je pokazala, da učenje na simulatorju zmanjša število potrebnih ur za uspešno opravljen vozniški izpit vsaj za deset ur," je povedal Žugelj, ki dodaja, da je tovrstni simulator pravzaprav enakovreden poligonu, ki ga morajo avtošole imeti po veljavni zakonodaji.

Zagovorniki učenja na simulatorju so prepričani, da lahko z napravo izboljšajo kulturo in varnost na naših cestah. Tudi primerjava simulacije z dejansko udeležbo v prometu se jim ne zdi sporna. "Koliko ur na simulatorju letenja potrebuje pilot, preden lahko upravlja pravo letalo? Simulator vožnje je povsem primerljiv," meni Žugelj.

Za učenje na napravi, vredni okoli 40.000 evrov, bodo kandidati odšteli približno polovico cene ure izobraževanja z inštruktorjem, brezplačno pa ga lahko preizkusite še danes in jutri centru Supernova na Rudniku v Ljubljani.