Tekmovalci bodo namreč z orodji neposrednega trženja, kamor sodijo na primer prodajna pisma, letaki, internet, telefon in druge metode, prodajali izdelke ter storitve slovenskih podjetij.

Marketinški teniški turnir

V tekmovanju, ki bo potekalo podobno kot teniški turnir, bodo v vrsti dvobojev na izločanje dobili zmagovalca. Organizator tekmovanja je podjetje Lisac$Lisac, njegov direktor Aleš Lisac pa je izpostavil, da je namen prvenstva med drugim širiti marketinška znanja med slovenskimi podjetniki in odkriti nadarjene posameznike, ki razumejo takšno vrsto marketinga in značaj prodajanih izdelkov ter se zavedajo, zakaj stranke v resnici kupujejo. Na prvenstvo se je prijavilo 73 tekmovalcev. Nekateri od njih imajo izkušnje, večina ima svoja podjetja.

Danes popoldne bodo žrebali skupine tekmovalcev in mednje razdelil 20 nalog, tekmovalci pa bodo imeli en teden časa, da oddajo svoje rešitve, ki jih bo organizator tudi preizkusil. Trg oziroma kupci bodo odločili, kdo od sodelujočih se bo uvrstil na glavni turnir z 32 tekmovalci. Tekmovanje bo potekalo do aprila 2007. Tako dolgo obdobje je potrebno zato, ker gre za resnične teste izdelkov in storitev slovenskih podjetij. Že samo priprava, tisk in distribucija marketinških materialov lahko traja nekaj tednov, je v sporočilu za javnost pojasnil Lisac.

Najboljši se bo lahko ob naslovu državnega prvaka v direktnem marketingu pol leta vozil z mazdo MX5, sodelujoči pa ne bodo prikrajšani za nagrade nekaterih slovenskih podjetij.

Vajenec donalda trumpa

To tekmovanje spominja na resničnostno televizijsko oddajo Donalda Trumpa (na sliki) z naslovom The Apprentice (Vajenec Donalda Trumpa), kjer so kandidati prav tako dobili več poslovnih nalog. Tisti, ki je prinesel najmanj dobička ali kako drugače ogrozil svoje preživetje na trgu, je izpadel. Tisti, ki je bil najuspešnejši, je zmagal in tako dobil priložnost sodelovati z nepremičninskim mogotcem Trumpom ter si z uspešnim delom prislužiti masten dobiček. Oddaja je v ZDA precej priljubljena, verjetno pa na podoben uspeh računajo tudi organizatorji državnega prvenstva v neposrednem trženju.