Novice.Dnevnik.si Novice

Pogovor: Jure Zupan, minister za visoko šolstvo, znanost in tehnologijo

Jure Zupan: Nisem napisal meril, nisem sestavil komisije...

Z ministrom za znanost smo se pogovarjali o razlogih in ozadjih razveljavljenega razpisa za sofinanciranje centrov za promocijo znanosti

Ljubljana - Včeraj je minister za znanost, visoko šolstvo in tehnologijo razveljavil razpis za sofinanciranje programov centrov za promocijo znanosti, ki je po člankih v Dnevniku in Mladini dvignil v javnosti veliko prahu.

Jure Zupan. 

Oglas
 

Dr. Jureta Zupana smo povprašali, ali so očitki o klientelizmu upravičeni in zakaj je razpis razveljavil.

Katere napake je odkrila revizija, da ste se odločili razpis razveljaviti?

Narobe je bilo v bistvu to, da so bili kriteriji za izbiro programov napisani preohlapno, zaradi česar lahko vedno kdo ugovarja. Na primer: ni bilo dovolj jasno, kako izbirati med začetniki in uveljavljenimi prijavitelji. Ne moreš primerjati nekoga z realnimi in nekoga s potencialnimi izkušnjami, čeprav ima ta odličen program. Prav tako bi morali bolj jasno zapisati, kakšno dejavnost želimo spodbujati.

Če prav razumem, razpisnih meril niste pisali vi.

Ne, nisem.

Pa so vam razumljiva? Kaj naj bi, na primer, pomenil zahtevani "doprinos k boljšemu razumevanju interdisciplinarnega eksperimentiranja na več področjih"?

To je pa popolnoma jasno. Problem naše znanosti je, da izrazito ne mara interdisciplinarnosti. Vsi hočejo biti samo eno - ali filmar ali filozof ali fizik... Mi pa bi radi, da bi prodrlo spoznanje, da bo treba v karieri zamenjati več poklicev in se poglobiti v več različnih usmeritev. Poznate na primer dr. Jano Kolar? Gospa je kemik, toda ukvarja se z restavriranjem starih rokopisov. To je krasen primer interdisciplinarnega pristopa.

Že mogoče, toda ga. Jana Kolar je kot članica uredništva zavrnjene Kvarkadabre "izvisela" na razpisu...

Res? Tega pa nisem vedel. No, hotel sem povedati, da bi mlade s takšnim pristopom najlažje zainteresirali, skozi prakso bi najbolje razumeli, kako so discipline povezane. K tovrstni praksi pa bi radi pritegnili kar najrazličnejša okolja, od t. i. hiš eksperimentov v večjih mestih do šol na podeželju.

Izvedba razpisa je bila v javnosti deležna hudih kritik. Koliko ste bili vanjo osebno vpeti?

Razpisi so redna dejavnost ministrstva, tisto, kar mene zanima, pa je promocija znanosti. Poleg dosedanje uradne promocije, ki jo opravljajo inštituti, fakultete, potrebujemo tudi promocijo na ravni šol, krožkov, organizacij, ki zajemajo čim širši krog ljudi. Ob tem naj še poudarim, da ne želimo promovirati samo znanosti, kot jo razumejo v anglosaksonskem svetu, se pravi samo tehnologije in naravoslovja. V slovenskem jezikovnem kontekstu je znanost naravoslovje, tehnika, biotehnika, medicina, družboslovje in humanistika.

Vaša želja, da bi promovirali znanost, ni sporna, toda...

Hočem poudariti, da je pomembno tudi kje, kako in v kakšnem obsegu promoviramo znanost. Zgrešeni so torej očitki, da promoviramo tudi družboslovne in humanistične dejavnosti. Zakaj pa jih ne bi?! Mladina je zelo različno usmerjena. Težava je v tem, da jih tehnika manj zanima. Naša vizija je v tem, da bi imeli mladi v trenutku, ko se začnejo zanimati za znanost, bodisi za naravoslovje bodisi za družboslovje, možnost, da se seznanijo z znanstvenimi metodami, z eksperimentiranjem in se tako navzamejo znanstvenega mišljenja. Tega je pri nas premalo.

Vrnimo se k spornemu razpisu. Zakaj ste odredili notranjo revizijo izvedbe razpisa? Zaradi pritožbe Kvarkadabre, pisanja Dnevnika in Mladine?

Odkrito povedano: Kvarkadabro poznam že zelo dolgo, srečali smo se v Bruslju, pri njih sem predaval. Poznam člana Kvarkadabre, mojega soimenjaka dr. Jureta Zupana. Ko je doktoriral in bil nagrajen za svoj doktorat, so mnogi kar meni čestitali. Pa sem jim pojasnil, da sem malo prestar za tovrstne čestitke. Torej, Kvarkadabro zelo spoštujem. Da so se prijavili na razpis, pa sem izvedel šele potem, ko sem po mailu dobil od njih sporočilo, da se bodo pritožili. Ampak vseeno se mi Kvarkadabra ne zdi ciljna skupina, saj delajo na samo na računalnikih, prek interneta...

... pišejo tudi knjige in organizirajo predavanja.

Tega nisem vedel. No, hočem reči, da je bila glavna ideja razpisa, da bi mladi tudi fizično nekaj naredili, da bi se z znanostjo konkretno ukvarjali. Internet je sicer čisto v redu zadeva, toda morda mlade nekoliko preveč pasivizira. Ustvarja vtis, kot da je vse že narejeno, samo na gumb je treba pritisniti.

Zakaj ste se odločili za revizijo?

Eden od razlogov je bil, kot rečeno, društvo Kvarkadabra. Smiselno se mi je zdelo pogledati, ali je bilo z razpisom vse v redu.

Kdo je opravil revizijo?

Revizija je ustaljen postopek. Ker pa je notranja revizorka menila, da potrebuje strokovno pomoč, sem imenoval v delovno skupino, ki je to opravila, tudi ljudi, ki se spoznajo na znanost, finance, pravo.

V petčlanski skupini, ki je ocenjevala prispele vloge na razpis, je en sam član imel magisterij, drugi le diplomo. Se vam zdi takšna sestava ustrezna, ko gre za ocenjevanje znanstvenih projektov?

Komisije nisem sestavil jaz, ampak za znanstvene projekte pa res ni šlo. Menda ne boste rekli, da o znanosti na osnovnošolski ravni, se pravi o tem, kako naj mladi pedagoško-didaktično dobijo osnove za ukvarjanje z znanostjo, ne morejo odločati ljudje z diplomo?!

Če niste vi sestavili skupine, kdo pa jo je?

Takšne skupine so sestavljene ad hoc, glede na to, kdo se s čim na ministrstvu v določenem trenutku ukvarja, v njih so ljudje, ki se spoznajo na razpise in na področja, ki jih ti pokrivajo.

V petčlanski skupini sta dva člana kandidirala na listi vaše stranke, NSi, vaša sodelavka v kabinetu ga. Eda Okretič Salmič je tesno povezana s izbranim koprskim društvom matematikov, fizikov in astronomov. G. Ruth Martinčič je članica IO skavtov in skavtinj, v katerem sedi tudi gospod, ki je napisal program zmagovitemu društvu Dom...

... pa kaj vse ste opazili...

... pa to še niso vse povezave. So očitki, da gre za klientelizem, upravičeni?

Ne, niso. V Sloveniji smo vsi tako ali drugače povezani. Kaj mislite, koliko korakov je potrebnih, da se v Sloveniji pride do papeža?

Ne vem, nekje pa sem slišala, da v ZDA potrebuješ šest povezav, da prideš do hotene osebe.

Za dostop do papeža zadoščajo štirje koraki. Omenili ste gospo Okretič Salmič. Ker je profesorica matematike in fizike, je bila v službi v omenjenem društvu. Prav zato, ker se spozna na didaktiko, sem jo vzel v službo v kabinet. Stvari so logične, ne? Sicer pa, ali veste, kaj se je dogajalo minulih 60 let? 240 ljudi je sedelo v ekspertnih telesih in ocenjevalo same sebe. Danes pa imamo recenzente, ki prihajajo od drugod. Očitke o klientelizmu ostro zavračam.

V razpisnih pogojih je pisalo, da se lahko prijavijo samo tisti, ki letos niso dobili še nobene dotacije. Evropski kulturni in tehnološki center Maribor, ki ga vodi ravnatelj nadškofijske gospodarske uprave Mirko Kraševec, je sredstva vseeno dobil, čeprav je dobil dotacijo prav od vašega ministrstva. Tudi s tem ni nič narobe?

To je narobe in zato bomo pogodbo z njim oziroma celoten razpis razveljavili.

Kako bo videti jesenski razpis?

Tega pa še ne vem. Vem le, da bomo razpisno skupino na novo sestavili, skrbništvo nad postavko pa bomo prenesli iz ministrovega kabineta na sektor za znanost. Tako se bomo, upam, izognili očitkom o politični pristranskosti ali klientelizmu. To lekcijo smo vzeli.

Dodaj v: Digg del.icio.us Technorati Reddit

Prijavite napako v članku »

Komentarji
  1. Gost petek, 27.07.2007 ob 00:32

    No vidite, da minister ni nič kriv. Malo Dnevnikovega rogoviljenja, pa je prišel k pameti.

    1. Gost petek, 27.07.2007 ob 12:15

      ga. Jana Kolar je kot članica uredništva zavrnjene Kvarkadabre "izvisela" na razpisu...
      "Res? Tega pa nisem vedel."
      "Da so se prijavili na razpis, pa sem izvedel šele potem, ko sem po mailu dobil od njih sporočilo, da se bodo pritožili."
      LAŽ LAŽ LAŽ, zlagal se je v istem intervjuju!!
      Govori o promoviranju naravoslovja in tehnike, na razpisu so pa dobili sredstva samo humanistične znanosti (RKC ali pa strankarski kolegi)

    2. Gost ponedeljek, 30.07.2007 ob 04:55

      minister za znanost cerkvenega pohlepa

    3. Gost torek, 31.07.2007 ob 13:06

      Debilni republikajner, še en versko blazen janšist.

  2. Gost petek, 27.07.2007 ob 00:53

    Ja, ni sestavil meril, ni sestavil komisije. Kdo se je pa podpisal pod merila? Pod sestavo komisije? Pod razpis? Eehhh, jaaa, nooo, veste kako je to ... nisem jaz kriv.

    Klinc pa gleda take ministre.

    1. Gost petek, 27.07.2007 ob 07:43

      jah, sej mu lahko verjamemo, da nic ne ve, nic ni kriv... ampak potem pa ne ve, kaj se dogaja na podrocju, za katerega je odgovoren. Se pravi da je ali ignoranten ali pa nesposoben. In zato neprimeren za opravljanje funkcije.

  3. Gost petek, 27.07.2007 ob 00:53

    Ja, ni sestavil meril, ni sestavil komisije. Kdo se je pa podpisal pod merila? Pod sestavo komisije? Pod razpis? Eehhh, jaaa, nooo, veste kako je to ... nisem jaz kriv.

    Klinc pa gleda take ministre.

  4. Gost petek, 27.07.2007 ob 01:07

    Skrbništvo bodo prenesli iz kabineta na sektor, da bo še dlje od ministra, tako da minister jeseni ne kriv, ko bodo spet zasrali razpis.

  5. Gost petek, 27.07.2007 ob 01:08

    Zakaj go novinar ne vpraša kakšne sankcije bodo za komisijo in tiste ki SO napisali merila?

  6. Gost petek, 27.07.2007 ob 01:17

    Kako dober minister! Večine zadev NI VEDEL...še angleška kraljica se bolje pripravi na zadeve o katerih bo govora na sprejemih.

  7. Gost petek, 27.07.2007 ob 05:00

    Ministra Zupana med odpadke!

  8. pepe petek, 27.07.2007 ob 06:19

    Možakar govori resnico, plačo dobiva za to da je minister, nič ne piše , da bi za ta denar moral še kaj vedeti.

    1. Dok petek, 27.07.2007 ob 11:17

      :-))

    2. Gost sobota, 28.07.2007 ob 09:48

      Tako je.

    3. Gost torek, 31.07.2007 ob 01:45

      V sds kroži amnezija.
      sara

  9. jezero petek, 27.07.2007 ob 06:39

    take salto mortale povzročijo procenti v javnomnjenjskih anketah. Malo manj arogance-so jim svetovali ameriški mojstri za take stvari.

  10. Gost petek, 27.07.2007 ob 07:02

    Vsi, ki komentirate, najprej preberite ves, ampak res ves članek, potem šele komentirajte!

    1. Gost petek, 27.07.2007 ob 07:10

      Vi ga kot kaže niste, ali ga ne razmete ali pa nočete razumeti. Stvar je tako v nebo vpijoča da je blo treba razveljavit. Kaže da je vladajočim strankam počasi jasno da narod le ni tako neumen kot je bilo videti. Volitve se vseeno bližajo.

    2. Gost petek, 27.07.2007 ob 13:33

      Tiho bodi,cepec!

    3. Gost petek, 27.07.2007 ob 13:34

      Citat:
      Tiho bodi,cepec!

      Velja za gosta ob 07:02

  11. Gost petek, 27.07.2007 ob 07:12

    Za vse na ministrstvu v skrajni fazi odgovarja minister.
    In naj odstopi!
    Al je nesposoben al pa je baraba.
    Al pa oboje.

  12. Gost petek, 27.07.2007 ob 07:33

    V tako kratkem prispevku je naš prisvitli minister kar 2x rekel "Tega pa nisem vedel."

    Sancta simplicita...

    ... na žalost z našim denarjem :(

    1. Gost petek, 27.07.2007 ob 12:19

      Mislim kaj pa dela na ministrstvu, pije čaj??
      Ne me jebat s takimi forami, laže ko pes!! (pa dokaži mu da je vedel)

    2. Gost torek, 31.07.2007 ob 01:37

      Lažnjivi kljukec talele Zupaman.
      sara

    3. Gost torek, 31.07.2007 ob 01:45

      Citat:
      Lažnjivi kljukec talele Zupaman.

      sara

      ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

  13. Gost petek, 27.07.2007 ob 07:34

    Sramota, kakšne bebce imamo na min. stolčkih. Katolibani so pa res zarukani in to priznavajo tudi javno.

  14. vinc petek, 27.07.2007 ob 07:35

    Vsi, ki blebetate si raje najprej preberite: http://www.mladina.si/dnevnik/101035/
    Minister, ki na tiskovki razlaga zakaj bo porabil denar ne ve nič...

    1. Gost sobota, 28.07.2007 ob 12:43

      Ja seveda. Mladina je pa resen časopis. A si normalen ali kaj? To je tako kot da bi rekel, da je hitlerjeva TV poročala to in ono...

  15. Gost petek, 27.07.2007 ob 07:53

    Ni nobene škode vse fondacije gredo itak kakor prej uradnim in formalnim neinventivnim raziskovalnim skupinam, ki odkrivajo, da je voda mokra, prej enemu lobiju iz edinega inštituta sedaj pa nekakšnim pseudoraziskovalcem v navezi z RKC in SDS. Tisto nekaj malege in inventivnega raziskovanja in znanosti pa je v Sloveniji tako ali tako sponzorirano in privatnih virov ali iz tujih fondacij, tako ni nobene škode pa še za kakšno kapelico ostane.
    Lep pozdrav gospod minister...

  16. Gost petek, 27.07.2007 ob 07:58

    JURE ZUPAN - Lažnivec.
    No pa smo našli primerno partizansko ime za tegale katolibana.

    1. Gost ponedeljek, 30.07.2007 ob 04:59

      katolibansko ime, oni verujejo v denar, njihov bog je doma v denarnici
      jebe se zupanu za šolo, glavno da si žepe bašejo
      ...in ni nobenih omejitev..., če so "naši" (izprašani janšisti) potem so tala, da denar kar frči po luftu, ta ostale je pa palica in naj pozabijo na korenček ....
      sara

    2. Gost torek, 31.07.2007 ob 13:08

      odgovor je : lansiranje DOMOBRANCEV IN PARTIZANOV IN ostalo mešanje dreka

  17. Gost petek, 27.07.2007 ob 08:02

    Priporočilo mladim znanstvenikom za naslednji razpis. Znanosti se lotite z lopato, fizično! Nikar z računalniki in preko interneta!
    Vlogo za razpis pa napisati s tinto in gosjim peresom, po možnosti v gotici.
    Kaj praviš, da smo v 21. stoletju ? Jaz to vem, Zupanu še je treba to pojasniti.

  18. Gost petek, 27.07.2007 ob 08:17

    "Odkrito povedano: Kvarkadabro poznam že zelo dolgo, srečali smo se v Bruslju, pri njih sem predaval."

    "... pišejo tudi knjige in organizirajo predavanja."

    "Tega nisem vedel".

    Sprenevedanje brez primere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Znanstvenik?!

    1. Gost petek, 27.07.2007 ob 12:21

      Nič ni vedel, zakaj pa pol ponoven razpis??
      Če nič neveš nimaš kaj delat na ministrstvu!!

  19. mikexmas petek, 27.07.2007 ob 08:17

    Edino merilo je bilo: "Veze in poznanstva" in "Kdor ni z nami je proti nam".
    Sedaj se dela finega.
    Edina normalna reakcija bi bila, da iz ministrstva leti on in celotna komisija, ki bi morali kazensko odgovarjati zaradi korupcije.

    ==========

    Sedanja KLERO oblast dela to kar KLER dela že stoletja:
    KLER ŽE STOLETJA KRADE UBOGEMU SLOVENSKEMU LJUDSTVU, to je obrnjen Robin Hood (ali Alanfordovski Superhik), krade revnim, da bi dal bogatim.

  20. Gost petek, 27.07.2007 ob 08:23

    Zupan : "Kvarkadabro poznam že zelo dolgo srečali smo se v Bruslju, pri njih sem predaval. "
    Zupan: "vseeno se mi Kvarkadabra ne zdi ciljna skupina, saj delajo na samo na računalnikih, prek interneta"

    Novinar: "... pišejo tudi knjige in organizirajo predavanja."

    Zupan: "Tega nisem vedel....."

    1. vasko sobota, 28.07.2007 ob 10:27

      Citat:
      Zupan : "Kvarkadabro poznam že zelo dolgo srečali smo se v Bruslju, pri njih sem predaval. "
      Zupan: "vseeno se mi Kvarkadabra ne zdi ciljna skupina, saj delajo na samo na računalnikih, prek interneta"

      Novinar: "... pišejo tudi knjige in organizirajo predavanja."

      Zupan: "Tega nisem vedel....."

      Minister pravi, da je pri njih predaval, v nadaljevanju pa pove, da ni vedel, da organizirajo predavanja. Gre za slab spomin ali za norčevanje?

  21. Gost petek, 27.07.2007 ob 08:27

    O Bog oprosti jim ker ne vejo kaj delajo......

  22. Gost petek, 27.07.2007 ob 08:29

    Izgleda, da so ministrovi sodelavci bolj papeški od samega ministra, čeprav ga on tako rad omenja. Fuj

  23. Gost petek, 27.07.2007 ob 08:57

    Matr ste usekan.
    Sej je bil že pr spoved in mu je vse odpuščen.
    Nehite zatu taku krult.

  24. Gost petek, 27.07.2007 ob 09:00

    Gre za nevoščljivost tistih, ki so dolga leta prejemali ogromno denarja in so sedaj ostali brez. Imajo pa strašno medijsko podporo svojih.
    Naj novinarji poskrbijo, da bomo zvedeli koliko denarja dobiva npr. "Umanotera".

    1. Gost petek, 27.07.2007 ob 09:45

      No ja želiš povedat saj so vsi isti in če moji kradejo je vredu, če pa so prejšnji pa jih je treba zamenjat.
      Saj smo jih!! Pa verjetno ne zato, da ti "novi" počnejo stvari še z večjo ignoranco, nadutostjo in pohlepom. Zato so komentarji v smislu prejšni so tud, pa naj sedaj še ti, ne povedo nič drugega kot to, da se pač naveličamo enih lopovov in povzdignemo druge itd... Ne stvar je drugačna politki so potrebni dresure z trdo roko, ko morajo stran od korita morajo vediti zakaj so bili nagnani in tisti, ki pridejo tja ne smejo ponoviti iste napake. Če storijo drugačno mora slediti tudi kazen, tako se ustvarja politčna kultura, ki je tako potrebna. Ne pa v smislu enkrat kradejo eni drugič drugi HALOOOO!!

    2. Gost petek, 27.07.2007 ob 13:37

      Citat:
      Gre za nevoščljivost tistih, ki so dolga leta prejemali ogromno denarja in so sedaj ostali brez. Imajo pa strašno medijsko podporo svojih.
      Naj novinarji poskrbijo, da bomo zvedeli koliko denarja dobiva npr. "Umanotera".

      Ja in kaj zato? Si ga morda ne zasluži? Kaj bi rad povedal?

    3. Gost ponedeljek, 30.07.2007 ob 23:35

      Citat:
      Gre za nevoščljivost tistih, ki so dolga leta prejemali ogromno denarja in so sedaj ostali brez. Imajo pa strašno medijsko podporo svojih.
      Naj novinarji poskrbijo, da bomo zvedeli koliko denarja dobiva npr. "Umanotera".

      Najraje bi napisal, kaj si mislim o takem piscu - pa ne bom. BOM PA NAPISAL, da si oglejte POROČILO O USPEHIH MLADIH MATEMATIKOV NA OLIMPIADI in o tem, DA JE MINISTRSTVO, KI GA VODI dr. ZUPAN tudi na razpisu za promocijo znanosti dodelilo sredstva frančiškanom in drugim cerkvenim ustanovam, DRUŠTVU MATEMATIKOV, FIZIKOV, KI PRIPRAVLJA MLADE TEKMOVALCE ZA UDELEŽBO NA OLIMPIDAH , PA NI ODOBRILO NITI EVRA...

  25. Gost petek, 27.07.2007 ob 09:03

    a ni povsem jasno da je višja instanca (verjetno vlada) zahtevala kam mora iti denar (cerkvenim institucijam), od zupana in vseh ostalih se je le zahtevalo da vse skupaj priredijo in poskusijo speljati. pa ne bo šlo. komaj čakam volitve.

  26. Gost petek, 27.07.2007 ob 09:04

    kakšen manever bo kaj naredil rupsi na naslednjih volitvah?

    Vsi so prihajali do korita le njega ni blo press

    1. Gost petek, 27.07.2007 ob 10:20

      Citat:
      kakšen manever bo kaj naredil rupsi na naslednjih volitvah?


      Vsi so prihajali do korita le njega ni blo press

      Za Rumpsija bo pa Bushman povedal.

    2. Gost petek, 27.07.2007 ob 13:18

      Citat:
      kakšen manever bo kaj naredil rupsi na naslednjih volitvah?

      Ja, barvo bo zamenjal, pa bo Marjetica lahko še naprej imela avto in šoferja za nakup metel in skretpapirja

      Vsi so prihajali do korita le njega ni blo press

    3. Gost sobota, 28.07.2007 ob 09:52

      Ti kar sanjaj. On je neuničljiv.

  27. Gost petek, 27.07.2007 ob 09:08

    Zanimivo ... Nič vedel ---> slovenski prevod: nič kriv. Na žalost je takih ministrov in politikov zelo veliko! Žalostno, kam smo prišli.

    1. Dok petek, 27.07.2007 ob 11:20

      točno tja !...

  28. Gost petek, 27.07.2007 ob 09:47

    razpisi - kuhinja.
    interdisciplinarnost- to trdijo vsi in ne, kot trdi minister, da so na svojih vrtičkih
    nov razpis - nova kuhinja
    merila - nateg
    pritožba - sončna uprava
    nastavitev upravnih odborov v raziskovalnih zavodih - politikanstvo nesposobnih ljudi
    strokovnost - kaj je to?

    stvari so preproste - po vseh spremembah je vse popolnoma enako, kot je bilo. Balkan.

    1. Dok petek, 27.07.2007 ob 11:23

      in to samo "na pol" express !... :-))

    2. Dok petek, 27.07.2007 ob 11:24

      vsi še vedno "samo" polupismeni,itd.,ipd. ... ...

    3. Gost torek, 31.07.2007 ob 01:44

      Janši za brozgo mankajo še kurji krempelj, medvedov vretenec, volkov nosni pretin in .... hrenovke.

  29. ursza petek, 27.07.2007 ob 10:03

    Bravo Ranka! Še naprej en korak pred drugimi!

  30. Gost petek, 27.07.2007 ob 10:23

    Spominja na nekega literarnega junaka iz moje mladosti. Velik znanstvenik, ampak česar se je lotil se mu je sfižilo.

    Tak minister pač ni ravno najboljši promotor znanosti. Morda nasprotno

  31. Gost petek, 27.07.2007 ob 10:23

    ja ubožec Zupan-nič ni vedel; pa revček Krašovec ( kapitalist RKC) najbolje, da s klobukom pobiramo eur za te klerikalske revčke, ki potem gradijo adrenalinske parke, pa nadstandardne turistične objekte v tujini, imenitne soseske v centru Lj, pa garažne hiše,....

  32. Gost petek, 27.07.2007 ob 10:54

    Ni zupan problem, on je samo vojak sedanje vlade. Seveda, ko mu mediji stopijo na prste, je pa "on his own". Tako dela janša.

    1. Gost petek, 27.07.2007 ob 12:12

      Citat:
      Ni zupan problem, on je samo vojak sedanje vlade. Seveda, ko mu mediji stopijo na prste, je pa "on his own". Tako dela janša.

      Se popolnoma strinjam. Je samo odlužen "vojak".
      mm

    2. Gost petek, 27.07.2007 ob 12:22

      ---kaj parki, turizem garaže, hiše... - večji problem je, da gradijo (dobivajo nazaj) šole. Zdaj so pričeli že z 9-letko, in to znotraj javne mreže, v smislu, saj ni važno kaj bo z javno šolo, naj propade zaradi nas, mi bomo pa le kasirali!! Zraven tega pa bomo tako sprali možgane malčkom (in njihovim staršem), da volitve sploh ne bodo več problem.
      JA, JA SEM PLOVEMO...

  33. Gost petek, 27.07.2007 ob 12:23

    Spoštovani komentatorji,

    Ob hitrem pregledu komentarjev vam lahko priznam, da ste le žrtve kolateralne škode, ki se je začela že v prejšnem stoletju po razpadu Avstroogrske monarhije. V naših genih se pretakajo znanstveno dokazljive informacije, ki nam ožijo sposobnost kritičnega mišljenja. Vsak od nas naj se vpraša kako velik kritični domet pa prenaša o samem sebi že v najožji skupnosti kot je družina, delovno okolje, kjer preživimo pretežni del dneve, lokalna skupnost kjer živimo, širša družbena skupnost itn.
    Mar ne kažemo s prstom predvsem nase, ko kritično presojamo druge na podlagi novinarskega raziskovanja, ki vedno ni le to, temveč je cilj lahko tudi drugačnejši ne pa odkrivati resnice. Koga pa še danes zanima resnica, kaj šele Resnica z veliko pisavo o nas samih, mar ne? Človek v postumanističnem obdobju je postal ujetnik lastnega poveličanega Jaza, ki se v dejanskem kaže kot homo homini lupus, ampak brez odnosa.
    Skratka, sram me je za vse tiste komentatorje, ki ne znajo kritično presojati niti v taki meri, kot je volk v naravi zmožen požreti volka, da preživi v skladu z njegovo naravo.
    Premislimo, kaj bi na naš nizek nivo pisanja rekli publicisti - kritiki, ki so vredni svojega pisanja.
    Svoboda govora posameznika sega do višine, ki ne presega mej svobode bližnega.
    S takim pisanjem se Slovenci res uvršamo med polpismene ljudi v mednarodnem okolju, res resnična škoda!!!!

    1. Gost petek, 27.07.2007 ob 12:33

      Kakšno mlatenje !! Prav interdisciplinarno nakladaš. :-)
      Poveš pa čisto NIČ !! Ti si čist nepismen !

    2. Gost petek, 27.07.2007 ob 13:07

      Se strinjam, a ljudje so pač na pol pismeni, na pol zavestni in precej vkalupljeni. Komentarji so na internetu tako blagoslov kot prekletstvo. Lahko širijo resnico ali pa polivajo gnojnico in na žalost je slednje v neizmernih količinah, medtem ko se resnica posveti redkeje kot biseri.
      A ne izgubit upanja. Največ kar lahko efektivno narediš na takšnem nivoju je dajanje dobrega vzgleda. Nekaj kar so npr. pozabili že skoraj vsi pri vzvodih moči, od politične do verske, povsod je neintegriteta pojedla načelnost, maska zamenjala resnico in pod pritiski hipokrizije vzvetelo moraliziranje.
      Lp,
      Virtu

    3. Gost petek, 27.07.2007 ob 13:45

      Citat:
      Spoštovani komentatorji,

      Ob hitrem pregledu komentarjev vam lahko priznam, da ste le žrtve kolateralne škode, ki se je začela že v prejšnem stoletju po razpadu Avstroogrske monarhije. V naših genih se pretakajo znanstveno dokazljive informacije, ki nam ožijo sposobnost kritičnega mišljenja. Vsak od nas naj se vpraša kako velik kritični domet pa prenaša o samem sebi že v najožji skupnosti kot je družina, delovno okolje, kjer preživimo pretežni del dneve, lokalna skupnost kjer živimo, širša družbena skupnost itn.
      Mar ne kažemo s prstom predvsem nase, ko kritično presojamo druge na podlagi novinarskega raziskovanja, ki vedno ni le to, temveč je cilj lahko tudi drugačnejši ne pa odkrivati resnice. Koga pa še danes zanima resnica, kaj šele Resnica z veliko pisavo o nas samih, mar ne? Človek v postumanističnem obdobju je postal ujetnik lastnega poveličanega Jaza, ki se v dejanskem kaže kot homo homini lupus, ampak brez odnosa.
      Skratka, sram me je za vse tiste komentatorje, ki ne znajo kritično presojati niti v taki meri, kot je volk v naravi zmožen požreti volka, da preživi v skladu z njegovo naravo.
      Premislimo, kaj bi na naš nizek nivo pisanja rekli publicisti - kritiki, ki so vredni svojega pisanja.
      Svoboda govora posameznika sega do višine, ki ne presega mej svobode bližnega.
      S takim pisanjem se Slovenci res uvršamo med polpismene ljudi v mednarodnem okolju, res resnična škoda!!!!

      Ja ja,bla bla bla! Kadar so afere v nebo vpijoče in jih noben fanatizem ne more zakriti oz.opravičiti, se vi katolibani in desničarji ogrnete s plaščem šiiiiiiirokega umevanja in občečloveških meril lepega vedenja in spodobnosti. Kadar pa se udriha po nasprotnikih vam pa ni para v primitivizmu in vulgarnosti. Gaspud,ni vas zaslediti takrat!
      Aja,še to: a vsi publicisti? je pa res,da so tudi oni pod kožo krvavi!

    4. Gost petek, 27.07.2007 ob 14:11

      ne verjet, da kritiki-publicisti sploh povohajo tvoje pametnikovanje, nakladanje in razkladanje, očitno ti bo pripadal kos ministrove pogače
      d.

    5. Gost petek, 27.07.2007 ob 18:54

      Spoštovani Komentator
      Nisem vedel, ne poznam, me niso obvestili...nisem ukazal, nisem pregledal.. . ja hudiča kakšen svinjak pa je na ministrstvu, ki ga vodi dr Zupan?
      Potem pa se najde nekdo, ki soli pamet tistim, ki z kančkom ali več zdrave kmečke pameti In z ščepcem humorja komentirajo izjave ministra.
      Nasvet (brezplačen):
      Daj še enkrat preberi Butalce. Pa še enkrat

  34. Gost petek, 27.07.2007 ob 13:21

    Spet so krivi drugi.Podpisal pa se je ZUPAN pod odločbe in ne kdo drugi.
    SRAMOTA ZA MINISTRA "DR"ZUPANA!Zaradi tega in še česa bi moral v pravni državi takoj odstopit in prevzet krivdo nase ne pa da sedaj krivi druge.SRAMOTAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  35. Neyc petek, 27.07.2007 ob 13:44

    A niste opazili, da je Zupanova mimika kot da bi gledal rotweilerja, ampak slednji imajo vsaj pedigre.

  36. Gost petek, 27.07.2007 ob 13:47

    ni edini, ki bo dočakal sodni dan pred vrati pekla
    d.

    1. Gost petek, 27.07.2007 ob 20:13

      Citat:
      ni edini, ki bo dočakal sodni dan pred vrati pekla
      d.

      ah, pekla ni. on to dobro ve.

  37. Gost petek, 27.07.2007 ob 13:49

    Mislim da je skrajni čas, da se ministra, uporabil bom tako pogosto uporbljen izraz te vlade, iz higijenskih vzrokov takoj odstrani...

  38. emideluks petek, 27.07.2007 ob 16:25

    Čestitke Ranki za ta intervju! Zupan je pogrnil na dolgo in široko.

    'V slovenskem jezikovnem kontekstu je znanost naravoslovje, tehnika, biotehnika, medicina, družboslovje in humanistika.'
    Šefe ne bo zadovoljen, ker ni izpostavil teologije.

  39. Gost sobota, 28.07.2007 ob 14:45

    Gospod minister, zaradi takega fiaska morate v vsakem primeru ODSTOPITI.Če o razpisu sploh niste ničesar vedeli(kot izhaja iz intervjuja), potem odstopite, ker sploh nimate pojma kaj se na vašem ministrstvu z našim denarjem dogaja, kajti vi osebno podpisujete, pa očitno sploh ne veste ,kaj.Če pa lažete, v kar bolj verjamem, oz.sem prepričana, pa odstopite, ker so vas pač dobili na laži.Potem pa slišimo, da RKC ni proračunski uporabnik, pa v skoraj vseh aferah, ki se odkrijejo pod sedanjo oblastjo, aktivno sodeluje.

  40. Gost sobota, 28.07.2007 ob 16:20

    SEDANJI POLITIKI RUŠIJO VSE PRED SABO PA NAJ STANE KAR HOČE

    1. Gost ponedeljek, 30.07.2007 ob 04:54

      .... kot izraelski buldožerji na palestinskem ozemlju

  41. Gost sobota, 28.07.2007 ob 23:26

    http://uk.youtube.com/watch?v=iRsV0NGVdiA

  42. Gost nedelja, 29.07.2007 ob 16:24

    2 citata:
    Zupan: .....sem imenoval (!!!) v delovno skupino, ki je to opravila, tudi ljudi, ki se spoznajo na znanost, finance, pravo.

    V petčlanski skupini, ki je ocenjevala prispele vloge na razpis, je en sam član imel magisterij, drugi le diplomo. Se vam zdi takšna sestava ustrezna, ko gre za ocenjevanje znanstvenih projektov?

    Zupan: Komisije nisem sestavil jaz (!!!!!!!).....

    1. Gost nedelja, 29.07.2007 ob 16:42

      Citat:
      2 citata:
      Zupan: .....sem imenoval (!!!) v delovno skupino, ki je to opravila, tudi ljudi, ki se spoznajo na znanost, finance, pravo.

      V petčlanski skupini, ki je ocenjevala prispele vloge na razpis, je en sam član imel magisterij, drugi le diplomo. Se vam zdi takšna sestava ustrezna, ko gre za ocenjevanje znanstvenih projektov?

      Zupan: Komisije nisem sestavil jaz (!!!!!!!).....

      Znaki skleroze - laže in pozablja kaj pove.... tako on ni nič kriv-otročje!

  43. Gost ponedeljek, 30.07.2007 ob 00:23

    res je nekaj zanimivo v tej sloveniji - od kdaj je vera lahko znanost???!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  44. Gost ponedeljek, 30.07.2007 ob 04:53

    Katolibani in "čudežni dečki" so napadli Slovenijo.

  45. Gost ponedeljek, 30.07.2007 ob 08:05

    RKC Taliban najbolje te je izvoziti na Poljsko tam imajo trenutno RKC
    Talibansko državo, ki jo vodita kar sama dvojčka štepsla in bi jima tvoja pomoč morebiti koristila.

  46. Gost ponedeljek, 30.07.2007 ob 11:31

    Zakva spa plačan, g Zupan. In to dobr?
    Nič ne delaš, odgovajaš pa še manj?
    Ko je srane, v razvitem svetu minister odstopi.
    Kao objektivna odgovornost.

    1. Gost ponedeljek, 30.07.2007 ob 13:46

      Plačan je zato, da dela tako, kot mu diktirata RKC in Janšev klan, katerega, pa z vsemi razpoložlhjivimi stredstvi, podpira ravno RKC, zanjo pa se ve, da se ne ozira na korist naroda, pač pa le na lastno korist in jo od pohlepa kar razganja! Glede na vse to, mi verjemite, da je Zupan le marjoneta v njunih rokah, žal pa je preslab diplomat, da bi to lahko spretno prekril in afera je razkrita..

  47. Gost ponedeljek, 30.07.2007 ob 14:30

    Laži laži laži me, ti me lažeš najbolje! On je kao dr., možakar je moron. Sicer pa poznam njegove kolege. Je bebo do bolečin, potrjeno. Poglejte samo retardiran pogled. Tebo, kaj pa subjektivna odgovornost?

    Še pred časom je po radiu govoril o spoju znanosti in industrije. Kakšen beden nalagač in populist. Pri njemu gre za spoj RKC in denarja in nič drugega kot to. Posilni za po cigaretre hodit je tale Zupan.

    Uf, še eno leto, potem pa če pridejo jediji bo bolje!

  48. Gost ponedeljek, 30.07.2007 ob 14:32

    Ja seveda. Mladina je pa resen časopis. A si normalen ali kaj? To je tako kot da bi rekel, da je hitlerjeva TV poročala to in ono...

    Tipična klerofašitična, ko je JJ rabil Mladino je bila le ta najboljši cajteng na svetu. Sedaj pa ko razkrivajo njegove rabote pa...

  49. Gost ponedeljek, 30.07.2007 ob 15:09

    Janša vlada na kratek rok. On bi sicer še štiri leta, da počisti vse do konca. Skregal nas bo z Rusi, njemu dol visi, usral nas bo vsepovsodi, zajebal vse!

    1. Gost torek, 31.07.2007 ob 01:38

      janez avša

  50. Gost ponedeljek, 30.07.2007 ob 15:26

    Ni sestavil meril, ni sestavil komisije, nic ne ve o tem, nic ne ve o onem, samo cudi se in cudi - pismo, smo ovce, da prenasamo taksne ministre!!tako priblizno lahko odgovarja tudi moj 8-letni sin, pa se manj skode bi verjetno naredil pri vsem skupaj.
    Rosa

    1. Gost torek, 31.07.2007 ob 01:39

      stjupidos iz sds in sls in desus in nsi

    2. Gost torek, 31.07.2007 ob 01:54

      .... eni dementni drugi amnezični in tretji retardirani in četrti pohlepni in peti požrešni in šesti megalomanski in sedmi zavrti in osmi spolno iztirjeni in deveti preprosto depresivni slovenci ....
      LDS in Kranj so naredili pravilno, ker imajo na vodilnih mestih psihiatre.
      Ob taki poplavi politično-kapitalskih psihopatov je narod v depri, ampak tudi Cankar in Plečnik in Prešeren in .... so bili v depri.
      Depra mora poraziti sproščenost, pa naj se sliši še tako absurdno.
      In prav depro bi si JJ rad prilastil, zato da bi levičarji imeli pravico le še do neintelektualno-ustvarjalne depre. Janša si je kupil na bolšjem trgu Cankarja, Kocbeka in Pučnika in Vatikan bo odkupil še plečnika in kot veste .... baje, da levičarji ne morejo biti revni, ker si boga niso kupili.
      Menda se Bog kupi pri psihopatskem Ratzingerju.
      sara

    3. Gost torek, 31.07.2007 ob 01:56

      tipkarski škrat: revni - verni

  51. Gost torek, 31.07.2007 ob 01:57

    JJ je zelo zadet od oblasti.

  52. Gost torek, 31.07.2007 ob 09:33

    Dve leti se ministri te vlade niso upali narediti ničesar, ker sploh niso razumeli kaj se dogaja. Zdaj so začeli vleči poteze ... in te razkrivajo njihovo nesposobnosti, lažnjivost in odkriti klientelizem.

  53. Gost četrtek, 02.08.2007 ob 11:46

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    Enkrat ko bom imel čas, bom opisal še druge vidike osamosvojitvene prevare in še vloga Petrleta v tej domobranskonacistični in klerofašistični zaroti proti lastni drćžavi in proti lastnemu narodu !!_!!_!!__!!_!!_!!_!!___!!____!!_____!!
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    Vse skupaj se je začelo, tako je Petrle povedal v nekem interjuju na TV, že pet let pred letom 1991. Ko je padel berlinski zid in so se pripravljale spremembe v Rusiji (CCCP) se je zbudila tudi politična emigracija in RKC - rimskokatoliška cerkev, ki je najmanj 50 let čakala na politične spremembe v Sloveniji.

    Dokaz: Kdo je bil največji denacionalistični upravičenec v Sloveniji ?

    Janša in Bavčar sta šla v Itl. Gorico k belogardistu Levstiku na prevzem nalog. Vse so se dogovorili, tudi kdo bo izvrševal kakšne naloge in funkcije.
    Janša vojsko, Bavčar poicijo itd.
    Kdo je bil prvi generalni javni tožilec ? Drobnič vendar, saj je moral pripraviti, da so domobranci, ki so bili tudi obsojeni tudi na izgon, dobili razveljavljene sodbe in so lahko takoj zaprosli za državljanstvo in takoj vložili vloge za vračilo nacionaliziranega premoženja.

    Kaj je prva "demokratična"-domobransko-cerkvena vlada z Petrletom na čelu imela za prvo nalogo ? Prvo kar so sprejeli je bil denacionalistični zakon, saj so se bali, da bi zopet prišli "ta rdeči" na oblast in bi sprejeli svoj zakon.

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    Streljanje se je začelo, ker bodo kmalu na vrsto v parlament prišli "vojni zakoni"?

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    Da se razumemo, vse kar je bilo odvzeto-nacionalizirano se mora vrniti. O tem ni dvoma. Vse drugo kar počenja ta "komunistična" vlada Janeza Janše pa meji že na absurd.
    Prvi ukrep opzicije bi moral biti, da takoj in nepreklicno vložijo prijavo na Kos-ovo komisijo za Šturma za preprečitev korupcije. Štorm dela in lobira v korist RKC in ji ustvarja neupravičeno bogastvo, denar davkoplačevalcev steka v cerkvene žepe. To dela s tem, da sestavlja zakone in jih predlaga parlamentu v katerih lobira v korist RKC. Naj vas spomnim, da je Šturm zaprisegel zvestobo RKC in da bo delal v gmotno korist cerkve in širjenju cerkve. Ta prisega ni v skadu z protikorupcijskim zakonom in zato si zasluži, da se ga tudi z interpelacijo takoj odstrani. Pa saj je naredil slovenskemu delavcu že preveč škode.

    Glede podpore Janši pa takole, ker nimamo trenutno nikogar, ki bi se upal in hotel v umazan boj z Janšo-politično emigracijo-domobranci in klerom bomo prisiljeni izbirati med tem kar imamo. Ta spletkar, cinik in povzpetnež Janša nima v gnojnem boju doraslega nasprotnika. V poštenem političnem boju pa Janša nima kaj iskati, saj ga obkroža sam prezir, laži, hinavščina in zahrbtnost. To so doživeli že marsikateri njegovi najožji sodelavcev.

    UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

    To desničarsko, domobranskonacistično in kleropfašistično sranje sem že prej napovedal !! V VSEJ ZADEVI gre predvsem za to, da bo zopet cerkev namakala prste v državno blagajno !! TOKRAT PREK SVOJIH PASTIRJEV, saj bodo vsi klerofašisti in domobranskonacistični kolaborantje, izdajalci in morilci, zahtevali odškodnino.
    Cerkev je kolaborirala z okupatorjem in sedaj bo žrtve vojne in vojnega nasilja, ki so ga sami sprožili s svojo kolaboracijo !!

    UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

  54. Gost četrtek, 02.08.2007 ob 17:45

    gost ob 11:46 z vsem, kar si napisal se strinjam in je 100% resnica, le da Slovenci še niso prišli do tega.Če bi imeli malce več političnega občutka, bi to že davno razumeli.Zamislite si za Slovenijo najbolj črn scenarij pod janševim škornjem in videli boste, da gre vse v to smer.Najbolj grozno pa se mi zdi, da razni Pahorji, tako samozadovoljni podpisujejo nekakšno nenapadanje.Pahor, ti si opozicija in nimaš nobene pravice podpisovati raznih paktov z Janšo.Ali pa se nehaj sprenevedati in se preseli k njemu.j

Dodaj komentar

Za komentiranje morate biti prijavljeni.

Zadnje objavljeno
Aktualne zgodbe
Najbolj brano
Najbolj gledano
Najbolj komentirano
Vaši prispevki
Foto.Dnevnik.si

Dnevnik.si