Mislil je, da je tovornjak zašel na nasprotni pas, nato pa je le dojel, da gre zgolj za marketinški prijem. "Neljubo srečanje sem osebno doživel že dvakrat. Prvič pri Mednem in drugič pri Brniku. Ob prvem srečanju sem od groze skoraj zavil s ceste. Ob drugem srečanju sem poklical policijo in jim zadevo prijavil. Sogovornik na telefonu mi je povedal, da zadevo poznajo, saj so prejeli že več prijav, da pa na žalost ne morejo ukrepati. Ker sem navedel čas in lokacijo srečanja, mi je policist sporočil, da bodo 'pogledali',« je srečanje s tovornjakom kranjskega podjetja B&B, v okviru katerega deluje tudi avtošola, opisal bralec.

Agencija za varnost prometa za prepoved tovrstnega oglaševanja

Tisk na ponjavi je resnično dokaj prepričljiv, kot se sami lahko prepričate na priloženi fotografiji. "Gre za zelo duhovit in inovativen oglas, ki pa bi bil najbrž bolj primeren za obcestne plakate ali druge rešitve. Nekoga, ki ne pričakuje, da bo oglas 'skočil' pred njega, lahko zmede. Zato mogoče ni najbolj primerno, da je natiskan na zadnjem delu prikolice," nam je fotografijo pokomentiral prometni strokovnjak in inštruktor varne vožnje Andrej Brglez.

Še odločnejši so na javni agenciji za varnost prometa. Po njihovem mnenju tovrstno oglaševanje nikakor ni primerno: "V praksi bi lahko prišlo do primerov napačnega zaznavanja dejanskih prometnih razmer, na primer pri dohitevanju voznika v krožnem križišču, na nepreglednem delu vozišča ali še kje drugje, kjer bi se voznik lahko ob napačni zaznavi tudi ustrašil nasproti vozečega tovornega vozila in se povsem napačno odzval, s tem pa spravil v nevarnost sebe oziroma druge," so nam pojasnili iz agencije, vendar hkrati dodali, da veljavna zakonodaja tovrstnega načina oglaševanja in podob na vozilih ne omejuje. "Čeprav gre za izjemne in zelo redke primere, bomo ob pripravi prvih sprememb zakona o motornih vozilih ta primer natančno preučili in skladno z ugotovitvami ministrstvu za promet tudi predlagali, da se takšne oziroma podobne primere oglaševanja preprosto prepove," so že napovedali v agenciji.

Želeli le opozoriti na nezbranost voznikov

Tehnolog prometa in strokovni vodja avtošole B&B Matjaž Mozetič seveda zavrača očitke o spornosti tiska na ponjavi. Priznava, da so z njo želeli pritegniti pozornost, vendar pa so hkrati želeli predvsem opozoriti, da se po slovenskih cestah vozi veliko voznikov, ki so z mislimi daleč stran od ceste in prometa in ki jih tovrstne vizualne potegavščine lahko opomnijo, da naj bodo med vožnjo bolj pozorni.

"Ko so prispele prve pritožbe, smo se pri policistih in prometnem ministrstvu pozanimali, ali je tak tisk dovoljen, in ugotovili, da nismo naredili ničesar narobe. Mislim, da lahko podoba na ponjavi prestraši le tistega voznika, ki je med vožnjo z mislimi na drugem planetu. Kdor vozi zbrano, ga ta oglas ne bo zmotil. Vozniki, ki jim podoba na ponjavi predstavlja hude težave, bi se morali najbrž zamisliti in vprašati, kakšni vozniki so, in morda malo drugače pristopiti k vožnji," nam je povedal Mozetič.