Ivan Jordan dobro ve, da so bili dani racionalni predlogi za hitro rešitev problema. Takoj je treba urediti promet od Škofljice do Ljubljane tako, da bo tekel promet dopoldne proti Ljubljani v dveh pasovih, popoldne pa obratno. Strošek so barva in prometni znaki. Od Karlovškega mostu do Rudnika je že štiripasovnica, to je treba podaljšati do Škofljice. To podaljšanje zaradi že sedaj velike širine ceste ne bi bilo velik problem.

Istočasno bi bilo treba posodobiti še preostanek železniške proge od Ortneka do Kočevja. Te rešitve bi verjetno zmogla naša že skoraj bankrotirana država. To bi omogočilo gospodarno preusmeritev potniškega in drugega prometa s cest na železnico. Vlak bi prevozil to razdaljo v eni uri, zanjo sedaj vaš bralec porabi dve uri. Žalostno je, da župansko izsiljevanje podpira tudi Dnevnik, saj je Vanja Alič 12. septembra zapisal, »da gre v primeru obvoznice za projekt nacionalnega interesa, ki ga je treba uresničiti politično«. Torej je mogoče kršiti predpise, uničevati naravo, po nepotrebnem zapravljati milijone in izsiljevati državo, vse pod parolo nacionalnega interesa.

Vinko Kastelic, Smrjene