V 79. členu: Pravne posledice, ki so v prepovedi pridobitve posameznih pravic so:

Točka 1: »Pravna posledica, ki se nanaša na prenehanje ali izgubo posameznih pravic, je prenehanje opravljanja določenih javnih funkcij ali pooblastil uradne osebe oziroma prenehanje delovnega razmerja ali izgube pravic tujca do prebivanja v Republiki Sloveniji.«

Točka 2: »Pravne posledice, ki so v prepovedi pridobitve posameznih pravic, so:

2/1: Prepoved opravljanja posameznih funkcij ali pooblastil uradne osebe.

2/3: Prepoved pridobitve posameznih dovoljenj ali odobritev, ki jih dajejo državni organi s svojo odločbo.«

V 78. členu, točki 3: »Pravne posledice obsodbe se smejo predpisati samo z zakonom in nastanejo po samem zakonu, s katerim so predpisane.«

V 80. členu, točki 1: »Pravne posledice učinkujejo od dne pravnomočne obsodbe.«

Razumljivo mi je stališče ustavnega sodišča, da bo predhodno preučilo ustavnost zakona o poslancih, na osnovi katerega je DZ odvzel poslanski mandat pravnomočno obsojenemu poslancu. Nedojemljivo pa mi je zadržanje sklepa DZ, da se kljub določilom kazenskega zakonika in kljub še vedno pravnomočni obsodbi poslanec po sklepu US udeležuje vseh poslanskih aktivnosti v DZ. In skoraj ironično mu sočasno poteka kazenska sankcija in najbrž bo dobil plačo v DZ.

Čudim se, da se DZ na ta zapleteni vozel še ni odzval. Na odzive vlade pa ni mogoče računati, saj se zdi, da ne razume ničesar, ne razmetavanja denarja prek DUTB ne škode, ki jo zaradi razprodaje državnih podjetij tujcem povzroča državljanom Slovenije. Do nekompetentnosti je ne loči skoraj ničesar več.

Franci Gerbec, Kremenica