Z veseljem nam je bilo javljeno, da bo kava barcaffe v 100-gramskem pakiranju cenejša kar za 50 odstotkov. Torej prijetna oddaja, človek se sprosti, nasmeji in na kraju še nekaj dobi. Lepo, vsa čast Pop TV. Veste, saj to ni rešitev za ljudi, zaradi tega socialni položaj ljudi ne bo boljši, ne bomo rešili krize in bank, je pa kanček občutka, da lahko nekaj dobiš ceneje. Gledano s finančnega vidika je to zanemarljivo, saj te že transport od doma do Sparovih trgovin stane več. A gre za nekaj drugega. Za občutek ljudi, da je nekaj ceneje, da je nekaj, kar tako in tako potrebujemo vsak dan, v vsaki hiši, ceneje. To ljudje pozdravljamo, podpiramo idejo in reklamo trženja na način, ki nam malo daje.

Ker nas je v družini veliko in se kava pije večkrat na dan, sem tudi sam stopil v Interspar v Qlandii v Mariboru z namenom kupiti nekaj zavitkov te reklamirane kave. Kjer so bile palete s kavo, se je trlo ljudi. Na listku je pisalo le 10 zavojev na gospodinjstvo. To ni bilo rečeno ob promociji po televiziji, kar je zame sporno. Če se naznani, da je akcija za nekaj dva dni v višini 50 odstotkov, in se ne pove limita, je to izigravanje kupcev. No, še večji absurd je dejstvo, da je kave že prvi dan zmanjkalo in je ni bilo niti drugi dan akcije. Seveda ob praznih zabojih ni bilo nikogar od delavcev Interspara, da bi pojasnil, zakaj ni kave. Zakaj so lagali na televiziji, zakaj so zavajali ljudi, ki so prišli k njim v dobri veri in zaupanju? Pa so nas nategnili, potegnili za nos, povlekli politične poteze, se skrili in napisali pri informacijah se oproščamo. Seveda so ljudje sprejeli oprostilo, nakupili še poln voziček drugih potrebščin, plačali in srečni odšli domov. Seveda je to izrek iz filma, dejansko bi morali stati ob praznem zaboju in poslušati, kaj vse komentirajo ljudje, kako zadevo sprejemajo. Dobil sem občutek, da je zadeva enaka protestu proti bivšem županu. Na najbolj nizkoten način ste nas nategnili! Poudarjam: ne v smislu denarnega prihranka, ampak občutka in vere v trgovca, v vašo poštenost. Tisti, ki so bili avtorji te akcije, so vredni vse pohvale. Tisti, ki so bili odgovorni za realizacijo akcije, pa so izigrali položaj, storili nestrokovno dejanje in posledice bodo vsekakor vidne in opazne. Če se gre v takšno akcijo, mora biti dovolj blaga na zalogi, če tega ni, se akcija omeji in se to tudi naznani ali pa se preusmeri v neki drug proizvod, ki ga ne bo zmanjkalo. Verjetno bi bilo bolje ponuditi naslednjič kondome in jih znižati za polovico. Tu bo vsekakor prišlo do selekcije in ne bo bojazni, da jih zmanjka.

Spoštovani Interspar v Qlandii in Pop TV, oddaja Vid in Pero šov, zahtevam javno opravičilo vsem, ki smo prišli zastonj v vašo trgovino, a kave ni bilo. Opravičilo objavite v naslednji oddaji na Pop TV. Osebno pa zahtevam dostavo 10 paketov po 100 gramov kave barcaffe po polovični ceni s plačilom po povzetju, saj v vaši trgovini ne mislim več kupovati.

V prihodnje premislite, kako boste izigravali kupce, treba nas je nategovati tako, da ne opazimo, saj vam tako tudi zameriti ne moremo, vi pa greste kar neposredno, in to vam bo samo v škodo. Sem poslovnež in obsojam tak način poslovanja in upam, da vas je vsaj malo sram ob prebiranju mojega pisma. Jaz sem napisal svoje ogorčenje, drugi ga nosijo v sebi, a verjemite, veliko nas je, ki smo bili izigrani v tej igri in akciji.

Franc Lenhart, Maribor