Nadaljevanju rasti prodaje tablic je med drugim botroval prihod Applove nove tablice Ipad mini, po poročanju francoske tiskovne agencije AFP še kaže raziskava mednarodne analitske hiše IDC.

Ameriški Apple je z 19,5 milijona dobavljenimi tablicami ohranil vodilni, 39,6-odstotni tržni delež, vendar pa se je ta občutno zmanjšal - pred enim letom je namreč znašal še 58,1 odstotka.

Na drugem mestu je s 17,9-odstotnim deležem južnokorejski Samsung. Po vsem svetu je v prvem trimesečju letos prodal 8,8 milijona tablic, medtem ko jih je v enakem obdobju lani 2,3 milijona.

Sledijo tajvanski Asus z 2,7 milijona prodanih tablic oziroma 5,5-odstotnim deležem, ameriški Amazon z 1,8 milijona (3,7-odstotni delež) in prav tako ameriški Microsoft z 0,9 milijona prodanih tablic (1,9-odstotni delež).

Rast prodaje tablic sicer po drugi strani spremlja upadanje prodaje osebnih računalnikov - v letošnjem prvem četrtletju se je njihova prodaja zmanjšala za 13,9 odstotka. Gre za že četrti zaporedni četrtletni padec prodaje.