Prodaja tablic na svetovni ravni se je v primerjavi s prvim četrtletjem zmanjšala za 9,7 odstotka, vendar je s 45,1 milijona prodanih naprav še vedno dobrih 60 odstotkov večja kot v istem obdobju lani.

Kot pojasnjujejo analitiki, je bil upad na četrtletni ravni pričakovan, saj Apple v prvi polovici leta ni predstavil nove različice Ipada kot je to storil prejšnja leta, poroča francoska tiskovna agencija AFP.

"Nov Ipad vedno vzbudi zanimanje potrošnikov za kategorijo tabličnih računalnikov, kar je dobro tako za Apple kot za njegove tekmece," je dejal vodja raziskav o tabličnih računalnikih pri podjetju IDC Tom Mainelli.

Pri IDC sicer pričakujejo, da bodo nove različice tablic Ipad, Kindle in drugih do konca leta spet spodbudile rast na tem področju.

Po napovedih naj bi leta 2017 po svetu prodali že 381 milijonov tabličnih računalnikov, od tega pa bi naročila s strani podjetij predstavljala okoli 18-odstotni delež.

Po podatkih IDC je Apple v drugem četrtletju letos prodal 14,6 milijona ipadov, kar je 14 odstotkov manj v primerjavi z istim obdobjem lani.

Tablice tekmecev, kot so Samsung, Asus, Lenovo in Acer, pa so se v istem obdobju zabeležile kar trimestno rast prodaje.

"Trg tabličnih računalnikov se šele razvija, zato lahko izdelovalci zelo hitro rastejo ali pa tudi padejo," meni Ryan Keith iz IDC.

"Z izjemo Appla vsi ostali proizvajalci tablic še vedno iščejo najustreznejšo dolgoročno strategijo," je dejal.

Apple ostaja na prvem mestu med izdelovalci tablic, vendar pa so tablice z Googlovim mobilnim operacijskim sistemom Android v drugem četrtletju zasedale že 62 odstotkov trga.