Podjetje je namreč po poročanju francoske tiskovne agencije AFP danes začelo sprejemati prednaročila za televizorje z OLED-zasloni.

Kot pojasnjujejo v podjetju, bodo prednaročeni televizorji kupcem v Južni Koreji dobavljeni februarja, v Severni Ameriki, Evropi in preostali Aziji pa bodo na voljo do konca prvega četrtletja.

S tem želijo na trgu televizorjev naslednje generacije pridobiti prednost pred tekmeci, kot je prav tako južnokorejski Samsung Electronics. Tudi slednji naj bi nameraval s prodajo OLED-televizorjev začeti v letošnjem letu.

Japonska proizvajalca Sony in Panasonic pa sta se v lanskem letu dogovorila za skupni razvoj OLED-zaslonov, da bi tako lažje zmanjšala zaostanek za južnokorejskimi tekmeci.

Televizorji z OLED-zasloni so sicer tanjši in za okoli 20 odstotkov energijsko varčnejši od konvencionalnih tankih televizorjev, poleg tega ponujajo še ostrejšo sliko.

Pač pa so tovrstni televizorji zaenkrat občutno dražji, saj se proizvajalci še vedno trudijo zmanjšati stroške masovne proizvodnje takšnih televizorjev.

LG bo za svoj 55-palčne (140-centimetrske) OLED-televizorje, nagrajene tudi na lanskem mednarodnem sejmu zabavne elektronike (CES) v Las Vegasu, zaračunaval po dobrih 10.300 dolarjev.

Po podatkih tržno analitske hiše Displaysearch se bo po vsem svetu v letu 2013 prodalo okoli 50.000 OLED-televizorjev, v letu 2016 pa naj bi se jih prodalo že več kot sedem milijonov.