Analitiki so po pisanju tujih tiskovnih agencij tudi v četrtletju, ki se je izteklo z majem, pričakovali rahel dobiček.

Razočarale so tudi prodajne številke. Blackberry je skupaj z imenom temeljito prenovil tudi nekdaj zelo priljubljene blackberryje, a njihova prodaja ne dosega pričakovanj trgov.

Blackberry je prodajo pametnih mobilnikov v primerjavi s predhodnimi tremi meseci sicer res povečal za 13 odstotkov na 6,8 milijona, a so analitiki pričakovali, da jih bo 7,5 milijona, poročajo tuje tiskovne agencije. Prav tako so letošnje številke močno zaostajale za lanskimi, ko je družba prodala 7,8 milijona aparatov.

Tečaj delnice podjetja iz kanadskega Ontaria je zato v predborznem trgovanju danes strmoglavil za okoli petino.

Dobiček v zadnjem trimesečju minulega poslovnega leta je bil predvsem posledica ukrepov za znižanje stroškov, medtem ko podjetje s prodajo novih izdelkov še ne uspeva ustvarjati pozitivnih rezultatov.

Prvi mož družbe, Nemec Thorsten Heins, ob tem opozarja, da je prenovljena paleta proizvodov šele na začetku svoje poti, napoveduje pa tudi nova vlaganja v razvoj.