Dekleta v Amsterdamu si pri razvažanju otrok pomagajo predvsem s kolesi, ki imajo spredaj velike košare, toda ob slabem vremenu morajo uporabiti tudi velik in prostoren avtomobil. Novi golf variant, ki bo na evropskih trgih na voljo od avgusta dalje, ponuja prav to. Največji napredek je opazen pri prtljažnem prostoru, ki zdaj pogoltne sto litrov več od predhodnika, skupno 605 litrov, ob podrti zadnji klopi pa se prostor poveča na 1620 litrov.

V primerjavi s prejšnjo generacijo bo novodobni variant daljši za slabe tri centimetre, kar znese 4,56 metra, širok pa 1,8 metra. Višina se je zmanjšala za dobra dva centimetra na 1,48 metra, kar je bil eden od oblikovalskih prijemov, da bi avtomobil postal bolj atraktiven. V preteklosti karavanska različica golfa vsaj z oblikovnega vidika ni bila noben presežek. Prej nasprotno. Zdelo se je, kot da je narejena na silo, toliko, da nekaj je. Zdaj je drugače, saj so linije zrisane bistvo bolj elegantno. Avtomobil je hkrati uspel zadržati tradicionalnost golfa, malce pa spominja tudi na karavanskega passata.

Enako velja za notranjost. Vse je na pravem mestu, materiali so prijazni na dotik, zato se voznik z novim variantom hitro spoprijatelji. Potniki imajo na vseh sedežih obilo prostora, in to kljub znižani višini, saj je v notranjosti pravzaprav centimeter več prostora glede na predhodnika. Četudi ima voznik več kot dva metra telesne višine, kot je imamo sami, pa sedeža pri vožnji ni potrebno pomakniti povsem nazaj, saj bi bil v nasprotnem primeru od volana preveč oddaljen.

V Sloveniji sta na voljo dva turbobencinska motorja 1,2 TSI (77kW/105KM) in 1,4 TSI (90kW/122KM) ter dva turbodizelska motorja 1,6 TDI (77kW/105KM) in 2,0 TDI (110kW/150KM). Slednjega smo v kombinaciji s šeststopenjskim avtomatskim menjalnikom DSG preizkusili tudi sami. Prepričal nas je takoj, v precejšnji meri zaradi bogate opreme, saj je testni primerek imel tudi pomoč za ohranjanje voznega pasu in aktivni tempomat. Vožnja je uglajena, motor odziven, kljub velikosti pa je avtomobil lahkotno obvladljiv. Resda ga na ravnih nizozemskih cestah nismo mogli preizkusiti do potankosti, a ne dvomimo o njegovi uporabnosti tudi na bolj zavitih in strmih poteh.

Znan je tudi cenik. Najcenejši 1,2 TSI z ročnim menjalnikom in opremskim paketom trendline znaša 17.105 evrov, najdražji 2,0 TDI z avtomatskim menjalnikom in opremskim paketom highline pa bo vašo denarnico stanjšal za 24.763 evrov. Poleg cene je pri izbiri pomembna tudi poraba. Pri volkswagnu najmanjšo porabo obljubljajo za 1,6 TDI, ki potrebuje zgolj 3,9 litra za sto prevoženih kilometrov, največ pa za 1,4 TSI, ki žre 5,3 litra.