Dejansko Opel predstavlja tri nove motorje, dva z 1,6 litra delovne prostornine, ki sta že na voljo, eden z manjšo delovno prostornino, torej enim litrom in tremi valji (proizvodnja se bo začela sredi leta 2014), pa pride na trg prihodnje leto. Vsem tem bo v prihodnje sledilo še kar nekaj motorjev, ki bodo zasnovani na isti osnovi, štirivaljni enolitrski s turbo polnilnikom na primer leta 2015. In do leta 2016 bo Opel na trg poslal 13 novih motorjev. Med dvema novostma sta torej omenjena 1,6-litrski bencinski in dizelski štirivaljnik, bencinskega so razvili v razvojnem oddelku v Rüsselsheimu, dizelskega pa v oddelku v Torinu.

Bencinski 1,6-litrski SIDI je namenjen za astro, zafiro, cascado in insignio. Pri razvoju so največ pozornosti namenili znižanju porabe in manjšemu izpustu škodljivih plinov ter tihemu delovanju in na splošno čim večjemu udobju. Motor z neposrednim vbrizgom zmore 125 kilovatov (170 konjev) in 280 Nm navora pri 1650 vrtljajih na minuto (kar je 50 Nm več kot pri predhodniku), v vsega 1,9 sekunde pa je vozniku na voljo kar 90 odstotkov vsega razpoložljivega navora. Celotno odzivnost motorja so izboljšali za 20 odstotkov, za 13 odstotkov so zmanjšali porabo.

1,6-litrski dizelski CDTI bo zamenjal nekatere različice dvolitrskega agregata in celotno serijo motorjev z 1,7 litra delovne prostornine. Kar 65 odstotkov vse Oplove prodaje v Evropi predstavljajo dizelski motorji, novi pa zmore 100 kW (136 KM) in 320 Nm pri 2000 vrtljajih na minuto. Tovarniško navedena poraba je 4,1 litra, izpust CO2 pa je 109 gramov na kilometer. Nova generacija motorja je v celoti iz aluminija, izpolnjuje standard euro6, tako kot pri bencinskem motorju pa je bil tudi pri razvoju tega motorja glavni poudarek na udobni vožnji.