Pričakovanja pri takšnih avtomobilih so torej znana in bi jih z eno besedo lahko strnili v prostornost. In tourneo connect na tem področju ne razočara. Zaradi značilne oblike previsoki za ta avtomobil ne morete biti, več kot dovolj je prostora tudi za noge, tako spredaj kot zadaj, k dodatnem občutku prostornosti pa pripomore visoka streha, ki je bila v testnem avtomobilu za nameček panoramska. S prostornino izpolni pričakovanja tudi prtljažnik, ki ima že v osnovi 1029 litrov, za nameček pa je pravilne kvadraste oblike, kar pride še posebno prav pri zlaganju škatel ali kovčkov. Ob tem je na voljo tudi cel kup odlagalnih predalov in polic, od tistih nad glavo do tistih med sedežema in v vratih. In ko smo že pri vratih – ta so zadaj na bokih drsna, kar še olajša dostop do zadnje klopi.

Do tukaj torej brez pripomb. Kar pa je preseglo naša pričakovanja, smo doživeli med vožnjo. Saj smo od Fordovih avtomobilov vajeni, da se peljejo dobro in da imajo odlično lego na cesti, a da bo vožnja tournea povsem primerljiva z običajnimi enoprostorci in od marsikaterega celo boljša, nismo pričakovali. Jasno, da 115 konjev (85 kilovatov) v 1,6-litrskem dizelskem motorju z dobro poldrugo tono težkim vozilom ne more početi čudežev, a kljub na videz ne ravno obetajočim številkam (13,8 sekunde za pospešek do stotice in končna hitrost 165 kilometrov na uro) se avto, tudi ko je bil polno naložen, nikdar ni mučil, še zlasti pa nas je navdušil z odzivnostjo volana in lego na cesti. Ob asistenci šeststopenjskega ročnega menjalnika nam je ob tem omenjena konjenica popila 6,2 litra dizla na 100 kilometrov, kar je zelo spodoben rezultat.

Drugo prijetno presenečenje smo doživeli, ko smo spoznavali, kako bogato je avto opremljen. ABS, ESP, zračne blazine in zavese, pomoč pri speljevanju v klanec, dvopodročna avtomatska klimatska naprava, potovalni računalnik, tempomat, radio s CD/MP3, upravljanje na volanu in še marsikaj sicer tudi v tem razredu že ni več velika posebnost, je pa zagotovo dobrodošlo, da je Ford tudi v tournea connect vgradil sistem sync, prek katerega je možno glasovno upravljanje številnih funkcij, povezljivost s pametnim telefonom pa omogoča, da nam sistem denimo prebere prejeto sporočilo SMS in podobne reči.

Seveda pa vse ne more biti le prijetno – kar malce nas je zabolelo, ko smo videli, da ford tourneo connect z opremo titanium stane 26.030 evrov. Sicer s popusti cena pade poldrugi tisočak nižje, a očitno je z velikimi koraki naprej, v smer prijaznosti do uporabnika in udobja, vsaj majhnega naredila tudi cena.

.

Več fotografij in tehnični podatki na www.dnevnik.si