Odgovor na to vprašanje je precej zapleten. Pa vendar se v zadnjem času kaže bolj jasno. Udobja, urejenosti in kakovostnih materialov v potniški kabini vajeni Evropejci verjetno nikdar ne bodo sprejeli tistih surovih pick-upov, ki služijo svojemu osnovnemu namenu. Če pa jim ponudite zunanje olepšano in notranje olišpano verzijo z lastnostmi, s katerimi se sicer lahko pohvalijo luksuzni terenci ali celo limuzine, bodo o vsem skupaj že razmislili. In to bi znalo postati celo uspešna tržna niša. Priljubljena sploh pri tistih, ki jim prija, če zbudijo pozornost drugih.

Dolgo se nam tako že ni zgodilo, da bi z avtomobilom privabljali toliko pogledov kot s Fordovim pick-upom rangerjem. S priponko wildtrak, ki pomeni stopnjo opreme s številnimi dodatki, je to namreč izjemno atraktiven, mogočen, 5,35 metra dolg štirikolesnik, za katerim se ob značilnem rjovečem zvoku 3,2-litrskega 5-valjnega dizelskega motorja pač obračajo glave. Lahko bi rekli, da gre za pravcato zver, ki so ji nadeli pražnja oblačila, s čimer so pri Fordu precej razširili nabor potencialnih kupcev. Seveda niso pozabili na obnašanje na cestah, na katerih ranger s svojimi 200 konji (147 kilovati) in udobnim položajem za volanom za marsikaterim športnim terencem po voznih lastnostih in udobju v potniški kabini sploh ne zaostaja več (do stotice pospeši v 10,3 sekunde in doseže najvišjo hitrost 175 km/h), hkrati pa zver v svojem bistvu vendarle ostaja prav to. Zver, ki z zverinsko lakoto opravi z neurejenimi cestišči in ki s priklopljivim štirikolesnim pogonom, podprtim z reduktorjem, z lahkoto pohrusta zahtevne vzpone in še tako neugledne podlage, pri čemer sta v pomoč tudi sistema za speljevanje v klanec in za nadzor spusta. Ko pa se z njim vrnete na ceste, lahko uživate v vsem, kar nudijo precej bolj luksuzna vozila, in v vsem, kar ponuja omenjena stopnja opreme (tempomat, navigacijski sistem, radio s CD/MP3, priključek USB/iPod, bluetooth, kamera za pomoč pri vzvratni vožnji, dvopodročna klimatska naprava, ogrevana sedeža...). Da o varnostnih pripomočkih (ESP, zračne blazine in zavese) niti ne govorimo.

Mogočen pa je ranger tudi, ko pridemo do tega, koliko ga lahko obtežimo. Keson dimenzij 153x146 centimetrov je namreč zmožen peljati kar za več kot tono in sto kilogramov tovora, pri čemer pa ob večjem tovoru seveda pozabite na sicer lično »roleto«, ki lahko keson prekrije, v praksi pa zapušča mešane občutke, saj je tu in tam lahko tudi v napoto. Je pa res, da pick-upu s takšno opremo paše in je večkrat koristna kot ne. In ko smo že pri tovoru: od njegove teže je odvisna tudi poraba, ki je bila na našem testu za takšno »gmoto« kar zadovoljiva: 11,2 litra dizelskega goriva na 100 kilometrov.

Pa še cena: odlično opremljeni ford ranger wildtrak stane 33.490 evrov. Za kar, ko potegnemo črto, v vseh pogledih dobimo veliko avtomobila.

Tehnični podatki in več fotografij na www.dnevnik.si