Luksuz se dobro prodaja
Z rastjo kitajskega gospodarstva se še naprej veča tamkajšnje zanimanje za avtomobile, pri čemer so posebno poglavje štirikolesniki bolj luksuznih, prestižnih znamk – če jih še pred dobrimi desetimi leti tam tako rekoč ni bilo mogoče zaslediti, bo Kitajska že kmalu največji trg za tovrstne avtomobile. Pri čemer je odgovor na vprašanje, katere avtomobile šteti za luksuzne, zelo relativen – v to skupino namreč večina analiz uvršča tudi avtomobile nemškega trojčka Audi – BMW – Mercedes, pa dražje avtomobile nekaterih drugih proizvajalcev... Vsi ti so zajeti v grafu, ki prikazuje prodajo na nemškem, ameriškem in kitajskem trgu, za pregled prodaje luksuznih vozil pa smo pod drobnogled vzeli le tiste znamke, ki po svetu prodajo okvirno med 1000 in 10.000 avtomobilov na leto. Praviloma je večina najboljše rezultate dosegla v zadnjem letu, pri čemer je Maserati močno prebil omenjeni okvir. In po načrtih naj bi že kmalu presegel celo številko 50.000... mat