Giulietta že po imenu izdaja, da se še kako navezuje na Romea, romanika je del Alfine tradicije, ime je tudi že znano, avtomobil pa na celi črti izpolnjuje zadane naloge. Ravno dovolj romantičen pa tudi dinamičen, samosvoj, a vsakodnevno uporaben, tehnično dovršen in ne nazadnje dosegljiv denarnici. Je že tako, da je za duh Alfine tradicije treba kaj doplačati, a v tem primeru res ne preveč, na mižanje na eno ali obe očesi pa pri tej giulietti ne moremo niti pomisliti, kaj šele o tem govoriti.

Poleg oblike navdušuje 1,4-litrski bencinski motor, ki zmore poskočnih 170 konjičev (125 kilovatov), do česar mu seveda pomaga turbinski polnilnik. In kljub vsem tem lastnostim se poraba ob normalni vožnji vrti okoli sprejemljivih 7,5 litra goriva na 100 kilometrov, poleg tega pa ima še dodaten »program«, ki avtomobil naredi še bolj poskočen. A za vsakodnevno vožnjo je tudi »običajen program« povsem dovolj. Predvsem pa navduši njegova odzivnost, prav nič ne »premišljuje«, ko voznik od motorja zahteva njegove jeklene konje. Tudi zvok je malce drugačen, ne moteč, ne posebej izrazit, a ravno dovolj drugačen, da veste, da sedite v avtomobilu, ki mu dinamika res ne more biti tuja.

Notranjost je značilno Alfina, na zadnjih sedežih ni čutiti nobene utesnjenosti, k čemur seveda pripomore tudi 4,35 metra pri dolžini karoserije in 2,63 metra dolga medosna razdalja. Vsakodnevno uporabnost podčrta 350-litrski prtljažnik, s katerim bo zadovoljna večina uporabnikov. Še najbolj bi sicer pri notranjosti avtomobila zamerili odsev svetlobe na zaslonu, ki pokriva merilnike – ta je namreč postavljen pod precej nerodnim kotom in zna voznika med vožnjo motiti s svojimi odsevi. A dejansko je to tudi edini minus, ki smo ga lahko opazili pri avtomobilu.

Pri ceni giuliette lahko ugotovimo, da je nekje na varni strani. Dejstvo je, da avtomobil ni poceni, a tudi predrag ne. Sploh glede na to, kaj vse ponuja – z najbogatejšim paketom distinctive, ki med drugim vključuje ABS, ESP, sistem za pomoč pri speljevanju v klanec, tempomat, zaslon na dotik, samodejno dvopodročno klimatsko napravo in še marsikaj, stane namreč 19.400 evrov. Za to kupec dobi zelo poskočen (pospešek do stotice 7,8 sekunde, končna hitrost 218 km/h) in zmerno varčen 1,4-litrski motor, veliko mero dinamike ter tisto, kar pri Alfi lahko najbolj občudujemo: zunanji videz, ki ne more pustiti hladnega nikogar. Ne pretirava v tem, a z ravno pravo mero nakazuje, da ima prvo, velikokrat pa tudi zadnjo besedo, mišljeno v najboljšem pomenu.