V slovenskih avtopralnicah vedo povedati, da slovenski vozniki kar lepo skrbijo za čistočo svoje pločevine, predvsem pa se jim obisk poveča v zimskem času. A kriza se seveda pošteno pozna. Pri posameznih avtopralnicah tako povedo, da se jim je obisk znižal tudi za 30 odstotkov v primerjavi s časom pred njo, pri tistih, ki ponujajo tudi samopostrežne pralnice, ki so kar občutno cenejša alternativa, pa pri uporabi beležijo celo povečan obisk. Očitno je kriza res marsikoga pripravila do tega, da več stvari postori sam in tudi tako prihrani kakšen evro. No, seveda pa je še vedno veliko tudi takšnih, ki svoj avto očistijo kar pred domačim pragom, pa čeprav bi po ekološki logiki, ki je v avtomobilskem svetu iz dneva v dan pomembnejša, tega moralo biti počasi konec. Pri takšnem pranju se namreč porabi ogromno vode, v odtoke pa lahko ob tem spravite stvari, ki tja ne bi smele. Toda po drugi strani je takšno pranje za marsikaterega voznika pravi sobotni ali nedeljski obred, ki se mu le stežka odpove. Rešitve v obliki raznih ekološko neoporečnih pripomočkov, pri katerih tudi ne potrebujete vode, so se sicer v zadnjih letih kar precej razširile, a vseeno se zdi, da na tem področju potrebujemo še kar lepo mero ozaveščanja.

Pa še na nekaj je treba opozoriti: ravno tako kot za zunanjost je iz več razlogov treba poskrbeti za čisto notranjost avtomobilov. O tem pa kdaj drugič.