Brez osnove
Zagotovo drži, da je v življenju treba razmišljati vizionarsko, pa vendar mora imeti takšno razmišljanje vsaj približno osnovo, vsaj trhle temelje. In prav vsak, ki se na zadevo vsaj na daleč spozna, je znal oceniti, da ideje ministra Sama Omrzela o tem, da bo Slovenija pilotni projekt za električne avtomobile in da bi moral biti pri nas drugi avto v družini električen, nimajo nikakršnih temeljev. Kako bi jih tudi imeli, ko so se električni avtomobili ponekod že dodobra zasidrali, pri nas pa so redki kot severni medvedi v ekvatorialnem pragozdu. Na Norveškem je tako na primer v prejšnjem mesecu električni tesla S postal celo najbolj prodajan avtomobil s kar 1521 prodanimi primerki, kar je več, kot je bilo pri nas skupno število prodanih prvih osmih najbolj prodajanih avtomobilov. Še več – velike večine električnih avtomobilov pri nas sploh ni mogoče kupiti, da o razvitosti infrastrukture sploh ne izgubljamo besed. Zato pa priljubljenost in prodaja tovrstnih vozil ponekod resnično rasteta, pri čemer izstopata predvsem Norveška in Nizozemska, med posamičnimi modeli pa je šlo lani najbolje nissanu leafu. Mimogrede, tudi ta pri nas sploh še ni naprodaj. mat