Ko se je v 80-ih učil za stilista pri Vidal Sassoonu, je Shaun Pulfrey kmalu spoznal, da ga zanimajo barve, saj nedvomno izžarevajo energijo v svetu frizerstva. Ugotovil je, da je pričeska, ki izstopa iz množice, zagotovo rezultat pravilnega barvnega nanosa. Z željo, da izpopolni svoje znanje, se je Shaun odpravil v Ameriko. Delal je v različnih salonih po ZDA (San Francisco, New York, Los Angeles in Boston), kjer je izvedel še več o barvah. Dolgo je ustvarjal kot kolorist, dokler se mu nekega dne ni porodila izvrstna zamisel, ki ga je izstrelila v sam vrh inovativnih podjetnikov v lasni industriji. Med pranjem na sveže pobarvanih las, je kmalu spoznal, da trg nujno potrebuje krtačo, ki bi omogočala enostavno in neboleče razčesavanje. Verjel je, da odgovor na bolečine med česanjem las leži v ščetinah krtače, ki morajo biti ravno prav prožne in hkrati dovolj nežne, da preprečijo nadaljnje trganje in vozlanje. Navsezadnje je Shaun iskal krtačo »nove generacije«, ki bo v eni sami potezi, od korenin do konic, omogočila brezhibno krtačenje in tako brez uničevanja povrhnjice, izboljšala stanje las in jim povrnila sijaj.

Za razvoj krtače je zastavil svoje premoženje

Kljub njegovi želji po inovaciji, se je Shaun v sredini 90. let vrnil v Veliko Britanijo in delal kot tehnični direktor v prestižnem salonu Richard Ward in tako postal eden najbolj iskanih koloristov v Londonu. Čeprav je bila njegova vizija o razvoju inovativne krtačke zelo jasna, je kljub temu potreboval štiri leta, da je idejo uresničil. Leta 2007 je svojo prvo krtačo brez ročaja predstavil na nacionalni televiziji. Žal ni dosegel želenega zanimanja, saj je naletel le na gluha ušesa potencialnih investitorjev. A ni obupal. Začetke in oblikovanje krtače je moral financirati sam, pri tem pa je zastavil tudi vse svoje premoženje.

Krtača las ne trga

Kmalu za tem je naletel na pozitiven odziv verige drogerij Boots, s katerimi je podpisal prvo dobičkonosno pogodbo. To pa je pomenilo preboj krtač na trg in korenite spremembe v negi las in razčesavanju. Tangle Teezer je do danes prejel mnogo prestižnih nagrad in priznanj, čudežna krtačka pa je postala ena izmed vodilnih krtač v lasni industriji, na katero prisegajo tudi Victoria Beckham, Rihanna, Jessie J, Emma Watson, princesa Kate Middleton, pevka Nicole Scherzinger, pa tudi naše zvezdnice Hannah Mancini, Nadiya Bychkova, Iryna Osypenko jo imajo v svoji kopalnici. Prednost krtače je, da las ne trga, ne cuka in se ne zapleta vanje. Pogovarjali smo se z inovatorjem in kreatorjem svetovno znane krtačke – Shaunom Pulfreyem, ki v kratkem prihaja v Slovenijo, saj bo predaval na spomladanskem hair showu, ki bo 26. maja 2013 potekal v Portorožu.

Vaše krtače so znane zaradi posebno oblikovanih ščetin, ki se upogibajo in premikajo v ravno pravšnjem razmerju, da odvozlajo in zgladijo lase ter zaradi svoje unikatne oblike. Kako ste prišli na idejo za krtačo brez ročaja?

Nismo želeli, da bi bila krtača večnamenska. Njena dlani prijazna velikost pomeni, da je namenjena zgolj razčesavanju zavozlanih las, ni pa primerna na primer za oblikovanje fen frizur. Vse skupaj se je dogajalo v procesu oblikovanja, saj sem želel izumiti takšno krtačo, ki bi bila v vseh pogledih drugačna od tistih, ki so na tržišču že obstajale.

Globalni učinek Tangle Teezerja je neverjeten. Ste si kdaj predstavljali, da bo požel tako velik uspeh?

Vedel sem, da bo celoten dizajn ustrezal vsaki glavi, nisem pa predvideval take hitrosti uspeha, s čimer sem zelo zadovoljen. Zdaj imamo distribucijo že v šestdesetih državah. Ugotavljamo, da se ljudje zelo čustveno navežejo na krtačko. Dobivamo namreč veliko sporočil od tistih, ki Tangle Teezer izgubijo in nam javijo, da so žalostni zaradi izgube. (smeh)

Kaj ste si želeli postati kot otrok? Ste bili že v otroških letih bolj naravnani k raziskovanju?

Že od nekdaj sem bil reševalec problemov. Nikoli nisem imel določenega poklica v mislih, vedno pa sem vedel, da želim početi nekaj kreativnega.

Iz frizerstva ste se znašli v poslovnih vodah …

Prehod v novo vlogo je potekal brez večjih težav, saj je v obeh poklicih potrebno dobro načrtovanje časa ter izvajanje več opravil hkrati. Prav tako, pa je pri obeh vlogah prisotna močna socialna interakcija, kar pa imam izredno rad.

V katerem pogledu se je vaše življenje spremenilo, odkar imate uspešno podjetje?

Mislim, da sem bil vedno uspešen v svojem poklicu. Imam srečo, da sem lahko že prej, ko sem delal kot kolorist, veliko potoval, zdaj pa je tega še toliko več. Je pa zelo lepo ta uspeh deliti z družino. Še vedno imam tri stranke, ker še vedno zelo rad barvam in mislim, da tega ne bom mogel nikoli v celoti opustiti.

Leto 2012 je bilo za vas zelo uspešno in zanimivo. Kakšne načrte imate za letošnje leto?

V letošnjem letu želimo prodreti v nove države, prav tako pa bomo naše proizvode razširili z novimi in zelo zanimivimi inovacijami. Spremljajte kaj se bo dogajalo na tem področju!

Kako bi se opisali s tremi besedami?

Tornado, radodaren in zanimiv.

Če bi lahko za kratek čas svoje življenje zamenjali z nekom drugim, kdo bi to bil?

Bil bi igralec starega Hollywooda.

Če bi imeli časovni stroj, kam bi odpotovali?

Vsekakor bi šel v prihodnost, da bi videl, kako so napredovale inovacije s področja frizerstva.

Že diši po poletju … kje ga boste preživeli?

To poletje bo zelo delavno in brez počitka. Obiskal bom Združene države, Korejo, Japonsko, Nemčijo, zelo pa se že veselim obiska v Sloveniji.

Ste že bili kdaj v Sloveniji?

Ne, to bo moj prvi obisk pri vas.

Ste pred prodajo Tangle Teezerja že kdaj slišali za našo državo?

Seveda, predvsem o vaši lepi obali.

Povejte nam kaj več o predavanju, ki ga boste imeli na spomladanskem hair showu …

Osredotočil se bom predvsem na koristi Tangle Teezerja za stiliste in lastnike salonov. Podrobno bom predstavil tudi različne modele krtač in njihovo uporabo ter spregovoril o našem ciklu oblikovanja las – Prep.Preen.Polish!

Med uporabniki čudežne krtačke, kot ji pravijo, je veliko znanih osebnosti. Ste kakšno povabili, da bi promovirala vašo krtačko kot ambasadorka?

Na to sem še posebej ponosen. Nikoli nismo plačali kakšni znani osebi, da bi podala pozitivno kritiko o naši krtački. Kadar jo promovirajo, to počno zato, ker tako iskreno čutijo. Res sem hvaležen za to.