Janković je na današnji novinarski konferenci povedal, da bi imel LPP v lastništvu nekaj vozil, ostala pa bi bila v lasti drugih taksi voznikov, ki bi se pridružili njihovemu programu. S pridružitvijo bi morali upoštevati pravila te vrste taksi službe, med drugim glede enotne cene prevozov in barve vozila, je pojasnil in dodal, da bo program odprt za vse.

"Mi nimamo želje, da bi imeli sto taksijev," je ob tem povedal Janković in dodal, da bo sistem ljubljanskih zelenih taksijev podoben kot sistem rumenih v New Yorku. Pojasnil je še, da bodo za te taksije rezervirali tudi postajališča.

Da na Mestni občini Ljubljana razmišljajo o ustanovitvi mestnega podjetja za taksi prevoze, je direktor LPP Peter Horvat povedal junija lani. Janković pa je takrat dejal, da razmišljajo o različnih oblikah ureditve taksi prevozov - o javnem podjetju, javno-zasebnem partnerstvu ali podelitvi koncesije, ki bi jo lahko dobil LPP.

Horvat je takrat dejal tudi, da bi s podelitvijo koncesije lahko uvedli enotno telefonsko številko za taksiste, enotno tarifo, grafično podobo in pogoje za taksiste ter plačevanje s kartico urbana. Opozoril pa je, da bi se lahko pojavile težave zaradi ostalih taksi služb v Ljubljani.