Člani kolektiva svoje delovanje razumejo kot neprestano razvijanje osnovnega koncepta participatorne umetnosti, v kateri nihče izmed sodelujočih – naj bo poslušalec ali umetnik – ne zavzema vnaprej odmerjene vloge pasivnega sprejemnika ali aktivnega oddajnika. Temeljni odraz njihovega delovanja je zasnovan kot Platforma za totalno umetnost, kar pomeni popolno zasedbo nekega dodeljenega prostora, bodisi odprtega javnega prostora, galerijskega javnega prostora ali laboratorijske situacije v Tovarni Rog. Hkrati je platforma časovno odprta, kar pomeni, da bomo Cirkulacijo 2 izjemno težko srečali v časovno zamejeni koncertni situaciji, čeprav velik del njenega umetniškega oddajanja temelji na zvoku, ki ga redno objavlja tudi glasbena založba Trivia.

Tovrstno dojemanje umetniškega ustvarjanja je za Cirkulacijo 2 socialni eksperiment, v katerem preverjajo možnosti horizontalnega, nehierarhičnega delovanja v okviru umetniške produkcije, v kateri ne bi vladala potrošniška logika. Edina zamejitev, ki določa specifično zunanjo podobo Platforme za totalno umetnost, so mediji, v katerih se člani Cirkulacije 2 ter njihovi sodelavci in sodelavke izražajo. Svoja orodja zajemajo iz širokega polja medijske umetnosti – od robotskih instalacij, v katerih se združujejo računalniški programerski vmesniki in mehanika, do povsem mehanskih »naredi sam« glasbenih inštrumentov ali digitalnih vizualizacij zvoka. Njihove postavitve in procesi imajo večinoma začasno naravo, so nespektakularni, izumiteljski in eksperimentalni.

Cirkulacija 2 se z Okusi Cirkulacije nekoliko humorno in povsem dobesedno postavlja proti ideji o lačnem umetniku, kajti prav vsak dogodek, naj bo to njihova lastna hrupna produkcija ali povabilo posebnih mednarodnih gostov, vedno pospremijo z izvrstnim gurmanskim loncem ter s centralnim ognjiščem, ki na povsem praktičen način spodbuja kolektivno idejo o skupnosti. Z dobro mero humorja za svojo umetnost uporabljajo tudi krilatico »moška umetnost«, da bi pokazali tisti vidik svojega delovanja, ki je zavezan tehnologiji zunaj ekstremov tehnofilije ali tehnofobije. Praksa Cirkulacije 2 temelji na različnih ravneh povezovanja in ustvarja odprt prostor za povezovalno umetnost.

Ena izmed izjemno pomembnih povezovalnih vlog Cirkulacije 2 je tudi predstavljanje izjemnih mednarodnih gostov, ki delujejo po podobnih »naredi sam«, odprtokodnih, prostolicenčnih, horizontalnih oziroma demokratičnih principih. Med drugim so v Cirkulaciji 2 zvočno-vizualna dela predstavili tajvanska umetnica Shulea Cheng, avstrijska skladateljica in glasbenica Reni Hofmüller ali moskovski medijski umetnik, glasbenik in razvijalec eksperimentalnih zvočnih inštrumentov Vtol (Dmitrij Morozov).