»To, kar počne Carmina Slovenica, je neverjetno vznemirljivo in globoko. Zato smo jih tudi povabili v New York in smo navdušeni,« je po premieri med druženjem z umetnicami dejala ena od treh umetniških direktoric festivala Prototype Kim Whitener. Gostovanje zasedbe je imelo sicer precejšnjo publiciteto: intervju s Karmino Šilec je izšel na kulturni naslovnici časnika The New York Times, pogovor z njo pa je v dneh pred premiero objavil tudi The Guardian.

»Toksični psalmi prinašajo divjo, vendar dodelano teatralnost, kakor tudi dvom, kar se preveč redko vidi v ameriških nastopih,« je zapisal New York Times, ki je poleg režije in nastopov mladih pevk pohvalil tudi luč Andreja Hajdinjaka in kostume Belinde Radulović ter predstavo med drugim ocenil kot »čarobno«. Šilčeva je sicer pred premiero zatrdila, da njihova predstava ni narejena za specifično prizorišče in bi jo lahko postavila tudi v velike operne hiše, kot je Metropolitanska opera v New Yorku. S to oceno se je strinjal kritik ameriške revije TheaterMania, ki je med drugim pohvalil tonskega mojstra Danila Ženka, »ki je ustvaril občutek velike operne hiše«, grandioznost scenografije pa je primerjal prav z Metropolitansko opero. nr