Kako ste sploh prišli do ideje, da bi ustanovili nov radio, in zakaj ste se odločili ravno za predvajanje zgolj rock glasbe?

V radijski industriji smo že 20 let in večina nas je začela delati na radiu v svojih uporniških, študentskih, rock časih. Od takrat smo na radiu prehodili pot od začetnega hobija do strogega poslovnega modela. In kaj je sploh lahko lepšega, kot da nekega dne dobiš priložnost, da svoje znanje in strast združiš v projekt, v katerega verjameš?

Edini drugi radio pri nas, ki vrti izključno eno zvrst glasbe, je Radio Veseljak z narodnozabavno glasbo. Kako se je ta strategija obnesla pri nas?

Vsak se bori po svoje, nekateri iščejo niše, ki so na trgu, spet drugi se po spletu naključij najdejo v kakšnem izmed radijskih formatov. Mi smo se svojega projekta lotili zelo strokovno, ideja Rock Radia je namreč zorela že dolgo. Ko je prišel pravi čas, smo se lotili raziskave trga, in ko je tudi ta potrdila naše domneve, smo samo še zavihali rock-ave. (smeh)

Poslušalci vas spremljajo od septembra lani. Kakšni so rezultati in ali ste z njimi zadovoljni?

Z njimi smo zelo zadovoljni, po pravici povedano pa nas rezultati celo prehitevajo. Odgovornost do poslušalcev je vsak dan večja in tega se dobro zavedamo, zato je pred nami še ogromno trdega dela. Po zadnjih podatkih imamo okoli 30.000 dnevnih in 44.000 tisoč tedenskih poslušalcev.

Kako se na tako zelo zasičenem medijskem trgu sploh še najde prostor za dodaten radio in kako vam uspeva dosegati dobre rezultate – zlasti ker imate (zaenkrat) zelo malo oglasov?

Če ne bi bilo potenciala na trgu, se v ta projekt ne bi spuščali, saj je seveda povezan tudi s stroški. Ti niso majhni, ampak so zaenkrat še obvladljivi, predvsem na račun tega, da imamo ogromno sinergij z Radiem Center, ki stoji za projektom Rock Radia.

S kakšnimi oglaševalskimi akcijami ste ob začetku zagona radia ljudem sporočili, da sploh obstajate?

Prvi dan oddajanja smo začinili z gverilsko akcijo, ko smo po celi Ljubljani izobesili kitare Rock Radia, kasneje smo pripravili tudi tekmovanje »Air guitar contest« na Kongresnem trgu, v Rocktobru smo pozvali vse rockerje, da nam pomagajo pri ustvarjanju playlist, Movember pa smo na Rock Radiu zaključili z »Gratis testis testom«, s katerim smo na ljubljanskih ulicah preverjali moškost mimoidočih, v decembru pa smo sporočali,  da je Rock Radio edini radio v Sloveniji, ki ne predvaja božičnih skladb. Idej za prihodnost je veliko.

Kako pomembno je na slovenskem medijskem trgu izstopati in biti drugačen?

Enako kot na vseh ostalih.

Kako se odzivate na kritike, da se posamezne skladbe v enem dnevu (na vsakih nekaj ur) ponovijo?

Najprej smo želeli vsem poslušalcem predstaviti svoj osnovni DNK, kmalu bomo predstavili še ostale dele našega telesa.

Kdo in kako izbira pesmi, ki se vrtijo na radiu?

V raziskave glasbe smo vključili  ciljno skupino, ki ji je namenjen Rock Radio. Glavnino komadov so na testiranjih izbrali poslušalci, ki Rock Radio tudi dejansko poslušajo. Ostalo je prepuščeno ustvarjalcem Rock Radia in oddaj, ki se pri nas pojavljajo.

Kdo so vaši poslušalci?

Večina jih najprej pomisli, da je to s pivsko peno odet starejši bradat gospod na motorju, a jih moram na žalost razočarati. Naš tipičen poslušalec je aktiven, urban in dinamičen, star med 25 in 45 let. Odraščal je v okolju, kjer se pač ni pelo napevov s splitskega festivala, ampak se je sanjarilo o Woodstocku, zato se še vedno najraje identificira z rockom.

Kako je s predvajanjem slovenske glasbe?

Vse domače rock komade, ki jih želi slišati večina naših poslušalcev, predvajamo v dnevnem programu Rock Radia. Ostale lahko slišite v nočnih terminih, ko se najde prostor za več slovenskega rocka, tudi zaradi predpisanih kvot slovenske glasbe.

Lahko v prihodnosti pričakujemo več programskih vsebin? Rock občinstvo je bolj zahtevno, boste naredili korak naprej od že slišanih vsebin na komercialnih radiih?

Tega se zavedamo, zato želimo, da je vsak naš korak dobro premišljen. Ne želimo postati komercialen radio, ki predvaja rock glasbo, ampak želimo biti drugačni od vsega, kar je na voljo na trgu. Glavno vodilo Rock Radia bo vedno glasba oziroma rock.

Se boste kmalu razširili, da vas bodo ljudje lahko poslušali po vsej Sloveniji?

Z največjim veseljem bi se razširili, ker so odzivi z vseh koncev Slovenije fenomenalni in ker vemo, da lahko s svojo drugačnostjo bogatimo medijsko krajino v Sloveniji. Seveda pa to ni odvisno od nas samih, ampak od pristojnih inštitucij, ki pripravljajo razpise za proste frekvence. Seveda bomo razmislili tudi o nakupu, v kolikor se bo pojavila kakšna pametna ponudba.

Boste takrat poleg le enega glasu, ki ga sedaj slišimo, dodali še katerega?

Že zdaj lahko slišite tri glasove, dva čez dan in enega zvečer ter ponoči. Rock on!