Jason Williamson z besom riše moralni, socialni in vsesplošni propad na Otoku. Govori z roba in ne prizanaša nikomur. Na njegovem črnem spisku se znajde skoraj vse, kar leze in gre, kar ga moti in iritira kot mrčes: od pop zvezdnikov, politikov, slabih šefov, predsednika vlade, medijev, blebetačev na avtobusu, hipsterjev, twitter-čivkarjev in samovšečkov do strahu pred tujci, hipokrizije, rasizma, anemije delavskega in nižjega razreda, britpopa, klubske scene, spleta in otroških nanizank. Zapapricirana besedila spravljajo ob pamet še najbolj hladne in tudi do nas priletijo njegovi mastni pljunki. Po punk poetu Johnu Cooperju Clarku, Johnnyju Rottnu, Marku E. Smithu iz The Fall, Jimmyju Purseyju iz Sham 69, Stevu Ignorantu iz Crass, Miku Sinnerju iz The Streets in Shaunu Ryderju iz Happy Mondays je Jason Williamson še eno gobezdalo, strupeni jezik razžaljenega, a upornega človeka.

Če se Bosanski psiho naslanja na asketizem kitarskih rifov, je jedko nergaštvo z nottinghamskim akcentom podloženo s programiranimi sampli in ritmičnimi podlagami, za katere skrbi druga polovica tandema Andrew Fearn. Hiphopovsko maniro preglasi zven surovega in nagajivega minimalističnega postpunka. Mastne bas linije so s poskočnim bobnom ali natempirano ritem mašino ulovljene v zanko. Njihova surova monotonost podmaže obdelavo enoličnega življenja v Angliji in podpihuje srboritost jezikavega nastopača, ki v punkovskih, dve ali tri minute dolgih komadih pljuva kot brzostrelka na vse strani. Z enostavno elektropunk formulo razdražena Williamsonova govorjena beseda pridobi ostrino. Podpihuje njegov bes in privleče na dan pikro duhovitost in ironijo. Z angleškimi fenomeni vsakdana in nasršeno govorico ulice nas prepriča, da v Angliji sploh ni tako rožnato, kot kažejo bonitetne ocene. Sleaford Mods nam razgrneta, da se pečamo z enakimi problemi, preganjavicami in banalnostmi. Igralci so drugi, a vrag je isti.

Po seriji CDR samoizdaj, singlov, prvencu Austerity Dogs in kolekciji singlov Chubbed Up sta Sleaford Mods s ploščo Divide & Exit stopila iz globokega angleškega podtalja med izzivalnejša imena nove britanske scene. Ali bosta slava in uspeh ogrozila njuno integriteto nergačev? Tudi onadva se zdita ravno pravšnja človeka za kapitalizem.