»Prihodke v tujini smo povečali za 3,2 milijona evrov, kar je 342 odstotkov več kot leta 2012. Na domačem trgu pa smo prodali 11 odstotkov več vina kot leta 2012, kar pomeni, da smo ustvarili za 389.000 evrov več prihodkov kot leto poprej,« je povedal Herga in dodal, da so ob tem za svoja vina prejeli tudi 74 mednarodnih priznanj.

V ormoški kleti že zdaj več kot 70 odstotkov vseh vin prodajo na tuje, letos pa pričakujejo, da se bo odstotek še povečal. Predvsem računajo na pivce v Nemčiji, Veliki Britaniji, Rusiji, na Hrvaškem in Nizozemskem. Na domačem trgu pa želijo po besedah Herge prodajo povečati za 6 do 8 odstotkov, predvsem v programu buteljk in penin.

Leto 2013 je bilo za P&F Jeruzalem Ormož še posebej prelomno na angleškem trgu, saj so jeseni uspeli priti v največjo angleško trgovsko verigo Tesco, ki je k svojemu izboru hišnih vin dodala njihovo zvrst Sauvignon Blanc & Furmint. Letos bodo v prodajni asortiman vključili še dve njihovi vini, tako da v ormoški kleti načrtujejo prek te trgovske verige prodati 500.000 steklenic.