Južnokorejska policija je sporočila, da si je namestnik ravnatelja srednje šole, ki so ga rešili s potapljajočega se trajekta, vzel življenje.

Zoper kapitana in dva druga člana posadke pa so že izdali naloge za priprtje, je še dodala policija.

Trupla plavala na morju

Vsa nova trupla, ki so jih našli, so plavala na morju, so povedali pri obalni straži, poroča francoska tiskovna agencija AFP.

V kobilico, ki še edina glede iz morja, so naredili luknje in skoznje spustili cevi s kisikom, da bi pomagali morebitnim preživelim, pa tudi da ohranjajo trajekt na vodi.

Težke vremenske razmere otežujejo reševanje

Kakih 500 potapljačev ima težko nalogo, saj so vremenske razmere izjemno težke zaradi dežja, megle in močnih morskih tokov.

Na območju so tudi trije reševalni žerjavi, da bi dvignili trajekt ali pa ga prestavili na območje z manj močnimi tokovi. Tega sicer ne bodo storili, dokler ne bodo prepričani, da na trajektu ni več preživelih.

Od 452 ljudi, ki so bili na trajektu Sewol, ko je potonil v sredo zjutraj, so rešili le 179 ljudi. Od srede niso našli novih preživelih.

Na trajektu je bilo 375 dijakov

Trajekt je bil iz mesta Incheon blizu prestolnice Seul na poti na turistični otok Jeju. Na njem je bilo tudi 375 dijakov in 15 učiteljev s srednje šole v kraju Anson blizu Seula, ki so bili na šolskem izletu.

Starši so jezni in razočarani, saj so prepričani, da za iskanje njihovih otrok ni bilo dovolj narejeno. Ob tem so v četrtek prišla v javnost pričevanja prič, ki kažejo, da mnogi potniki niso imeli priložnosti za rešitev, saj so sledili navodilom posadke, naj ostanejo na svojih mestih, ker da pomoč prihaja.

Med preživelimi kapitan in večina članov posadke

Na drugi strani pa so kapitan trajekta Lee Joon Seok in večina od 28 članov posadke preživeli. Kapetan je bil med tistimi, ki so s trajekta zbežali, še preden je potonil. V četrtek so ga zaslišali kot osumljenca. Opravičeval se je žrtvam in svojcem, vendar pa ni dal jasnih pojasnil o vzroku nesreče.

Državni tožilec Park Jae-Eok je danes povedal, da prve preiskave kažejo, da je trajekt v času nesreče vodil tretji častnik. Kapetan ladje je bil takrat »v ozadju«.