Prvi razlog: v dveh dneh me je poklicalo ali se mi je po elektronski pošti oglasilo pet ljudi, štirje so za mene popolni neznanci, ki so mi opisovali enake ali vsaj podobne probleme, ki jih imajo s SPL. To daje slutiti, da SPL zlepa ni pripravljen sprejeti odločitve lastnikov stanovanj, ki se odločijo za prekinitev pogodbe z njimi.

Drugi razlog pa je, da želim odgovoriti na trditve gospe Alme Pašanovič, ki jih je dala novinarki Aniti Vošnjak. Ga. Pašanovič trdi, da so izjave poslali na željo ene od stanovalk, ki baje ni vedela, "kaj in o čem podpisujejo" (odločanje o odpovedi pogodbe je namreč, na srečo, potekalo s pisnim glasovanjem). Pojasnilo: lastniki stanovanj so dobili pisni predlog in obrazložitev predloga dober teden pred glasovanjem, z navedenimi vsemi pomembnimi informacijami. Časa za premislek in morebitno dodatno informiranje je bilo dovolj, vsak pa je imel tudi možnost glasovanja proti, vendar ni nihče glasoval proti. Zanimivo je tudi, da je SPL tokrat reagiral na podlagi zaprosila ene stanovalke, pisna zahteva dvajsetih lastnikov stanovanj pa za njih ni zadosten razlog za odpoved pogodbe! Upam tudi, da imajo na SPL podatek, kdo je to bil, in da so preverili, da je dotična oseba lastnik stanovanja. Ta podatek še kako zanima lastnike stanovanj, da bodo lahko ugotovili, kdo je glasoval za odpoved pogodbe, istočasno pa rovaril proti taki odločitvi. Iskreno povedano, skoraj ne verjamem, da je do take zahteve koga od lastnikov stanovanj res prišlo. Pri tem tudi ne drži mnenje ge. Pašanovič, da gre za trenja in nesoglasja med lastniki stanovanj, ampak gre izključno za spor med lastniki in SPL.

Če bi SPL res dosledno upošteval "vsako zakonito sprejeto odločitev lastnikov", kot trdi ga. Pašanovič, do teh problemov ne bi prihajalo. To, da SPL spoštuje zakonite odločitve lastnikov, ni nikakršna posebna vrlina, ampak povsem normalna obveznost, k temu pa sodita tudi poslovna morala in spoštovanje interesov lastnikov stanovanj, ki storitve SPL tudi plačujejo. Očitno pa tu nekaj ne deluje tako, kot bi moralo, zato si na primer lastniki stanovanj na Brodarjevem trgu 14 že skoraj tri leta brezuspešno prizadevajo za prekinitev pogodbe o opravljanju poslov upravnika.

Glede na odziv bralcev Dnevnika je odpoved pogodbe SPL o opravljanju poslov upravnika res problem. Vsem tistim, ki imajo take izkušnje, predlagam, da se medsebojno povežejo in se skupno spopadejo z monopolističnimi težnjami SPL. Za začetek lahko svoj problem sporočijo na moj elektronski naslov: ernest.jazbinsek@telemach.net in z veseljem jim bom pomagal pri vzpostavitvi njihove povezave.

Ernest Jazbinšek Ljubljana