Dr. Oplotnik ni bil odstavljen iz uprave DARS, saj je prišlo do sporazumnega prenehanja opravljanja funkcije na podlagi dogovora, ki je bil podpisan z nadzornim svetom družbe, Vlada RS, ki po statutu in Zakonu o DARS imenuje in razrešuje upravo, pa je ta sporazum potrdila. Tako v navedenem primeru ne gre za nikakršno "odstavitev" v smislu krivdne ali kakršne koli drugačne odgovornosti. Še več, nadzorni svet družbe je upravi pred tem dodelil tudi nagrado za uspešnost, Vlada RS pa avgusta tega leta tudi razrešnico za poslovanje v preteklem letu.

Prav tako je neresnična navedba, da naj bi prof. Oplotnik pripravljal izračune za uvedbo vinjet, zaradi katerih se je Dars znašel v težkem finančnem položaju. Treba je zapisati, da je DARS družba, ki posluje z dobičkom in ni v težkem finančnem položaju, kar izhaja tudi iz finančnih poročil družbe.

Vse odločitve v povezavi z uvedbo cestninjenja so bile v pristojnosti Vlade RS in resornih ministrstev, prof. Oplotnik pa ne pri enem ne pri drugem ni bil nikoli nosilec političnih ali drugih odločitev. Nasprotno, kot dolgoletni analitik tega področja in soavtor finančnega dela Resolucije o NPIA je na vsa možna tveganja več let izčrpno opozarjal, na to temo pa objavil niz strokovnih analiz. Zadnja izmed teh je bila objavljena v reviji EIPF, Gospodarska gibanja v maju tega leta, posebej predstavljena in poslana pa je bila tudi avtorici popravljanega članka.

Dr. Oplotnik niti ne mora biti odgovoren za drastično podražitev gradnje predora Šentvid, ki jo je revidiralo računsko sodišče. Revizijsko poročilo RS, na katerega se sklicuje novinarka v popravljanem članku, se je nanašalo na revizijo pravilnosti postopkov pri gradnji v obdobju med letoma 2004 in 2007, torej 95 odstotkov pred časom Oplotnikovega mandata, ki ga je nastopil 25. oktobra 2007, iz ugotovitev revizorjev pa izhaja, da je podražitev predvsem posledica spreminjanja predmeta javnega naročanja, kar je bilo storjeno pod predhodno upravo, ključne odločitve pa se sprejemajo predvsem v okviru vlade in ministrstva, ki potrdi vsakoletni plan izvajanja avtocestnih investicij.

V zvezi s postopkom naročila domnevno sporne študije upravljanja z avtocestnimi prometnimi podsistemi naj navedemo, da na postopek javnega naročanja ni bilo pritožb, dr. Oplotnik pa niti ni vodil postopka javnega naročanja niti ni bil določen kot skrbnik pogodbe. Dejstvo pa je, da je bila študija korektno izdelana in da je pripomogla k oblikovanju strateških dokumentov in smernic razvoja družbe.

Prof. dr. Žan Jan Oplotnik