Bolj kot zunanjost je pri avtomobilih, kakršen je C-elysee, pomembna notranja ureditev. Potniška kabina je predvsem na račun dolge medosne razdalje (2,65 metra) zelo prostorna, tudi udobje na zadnji klopi, ki nima sredinskega vzglavnika, je solidno. Prtljažnik je po okusu tistih, ki radi vozijo s seboj veliko prtljage ali tovora, s 506 litri je med večjimi v tem razredu. Manj navdušujočih vzdihov vzbuja armaturna plošča, ki je sicer zasnovana v duhu sodobnega oblikovanja, a se predvsem po izbiri materialov vidi, da je C-elysee nizkocenovni avtomobil.

V duhu racionalnosti motorna izbira ni tako velika kot pri večini Citroënovih modelov. Najbolj osnovni in ne preveč prepričljivi pogonski stroj je novi 1,2-litrski bencinski trivaljnik, ki mora približno tono težak avtomobil premikati s 53 kilovati (72 KM). Prenos moči na sprednji kolesi poteka s pomočjo petstopenjskega ročnega ali robotiziranega menjalnika. Druga motorna možnost je 1,6-litrski bencinski štirivaljnik s 85 kW (115 KM), ki je na voljo s petstopenjskim ročnim ali štiristopenjskim samodejnim menjalnikom. Za najbolj varčne kupce je tu še znani in preizkušeni 1,6-litrski turbodizel z 68 kW (92 KM), pri katerem je edina možnost petstopenjski ročni menjalnik.

Oprema je razdeljena v tri nivoje, pri čemer je le osnovni C-elysee brez klimatske naprave, medtem ko so vse izvedbe serijsko opremljene z elektronskim sistemom stabilnosti. Poleg tega bo sčasoma na voljo še nekaj dodatne opreme, med drugim kamera za vzvratno vožnjo ali radijski sprejemnik na dotik, ki bo med drugim omogočal tudi povezavo za iphone. Najcenejši C-elysee je naprodaj za 9500 evrov, najdražji (z dizelskim motorjem) pa za 13.800 evrov. Pri Citroënu Slovenija pričakujejo, da jih bodo letos prodali 250.

več fotografij na www.dnevnik.si