Nova stavba letališkega terminala na letališču Jožeta Pučnika Ljubljana bo pripomogla k izboljšanju prometnih povezav v regiji in omogočila sprejetje več potnikov, ki potujejo v slovensko prestolnico in bližnje kraje. Obnovljena bo tudi obstoječa stavba terminala, da se zagotovi boljši pretok potnikov. Projekt gradnje bo v skladu z varnostnimi in okoljskimi standardi ter bo odpravil zastoje v prometnem omrežju.

Nova terminalska stavba - investicija je del programa za razvoj okoljske in prometne infrastrukture 2007-2013, ki ga sofinancira EU - bo imela štiri nadstropja in bo merila 31.200 kvadratnih metrov. Stala bo severozahodno od obstoječega terminala, skupaj s parkirnimi površinami pa bo skupno površino letališča povečala na približno 36.000 kvadratnih metrov.

Načrtovana zmogljivost novega terminala bo približno 1800 potnikov na uro, v njem pa so predvidene tudi površine za komercialne dejavnosti. Ker letališče služi vsem mestom, ki so od njega oddaljena manj kot dve uri vožnje, bodo imeli od razširitve terminala koristi skoraj štirje milijoni državljanov; ne le prebivalci Slovenije, temveč tudi prebivalci južne Avstrije, severovzhodne Italije in nekaterih delov Hrvaške.

Finančna konstrukcija poleg evropskih sredstev predvideva približno milijon evrov iz državnega proračuna, 73,6 milijona evrov pa bo v projekt vložil investitor Aerodrom Ljubljana.

Obstoječi potniški terminal je bil zgrajen leta 1973, in sicer ob predpostavki, da bo v bližnji prihodnosti lahko sprejel 500.000 potnikov letno. Zaradi povečanega prometa se je terminal nato nekajkrat širil, ena večjih posodobitev pa je bila izvedena leta 2007, ko je bilo treba terminal posodobiti v skladu s schengenskim sporazumom.

Izvedena začasna rešitev ni rešila t.i. ozkih grl, tako pri sprejemu potnikov in njihove prtljage kot tudi pri izvajanju varnostnih pregledov oz. nadzora na letališču, zato je naložba nujna. V letu 2010 je namreč letališče poskrbelo že za 1,4 milijona potnikov.