Spletna mesta družbe Dnevnik, d.d., uporabljajo piškotke

Nova evropska direktiva zahteva, da od vas pridobimo soglasje za namestitev piškotkov na računalnik in vam omogočimo upravljanje z njimi. Dnevnik, d.d., uporablja piškotke, ki so nujno potrebni za delovanje strani, analitične piškotke, ki nam olajšajo izboljševanje uporabniške izkušnje, ter piškotke zunanjih partnerjev, kot so oglasni piškotki, s katerimi vam ponujamo relevantne oglase.

S klikom na spodnji gumb soglašate z uporabo piškotkov.

 Strinjam se

  • Kaj so piškotki in kako delujejo »

    Piškotki so majhne tekstovne datoteke, ki jih vaš računalnik shrani ob prvem obisku spletne strani. Z njihovo pomočjo si spletna stran zapomni vašo napravo in nastavitve, ki ste si jih izbrali.

  • Spremeni nastavitve piškotkov »

    Nastavitve piškotkov lahko kadarkoli spremenite tudi na povezavi »O piškotkih« na dnu strani.

RSS

Slovenski avtocestni križ zgrajen

Darsu ostalo le še dokončanje avtoceste do mejnega prehoda Gruškovje in predor Markovec

Podtabor -  Slovenski avtocestni križ je zgrajen in v celoti predan prometu. Včeraj so odprli še zadnji, komaj 2,4-kilometrski odsek gorenjske avtoceste med Podtaborom in Peračico, ki je stal 28,45 milijona evrov.

Nalagam galerijo
  • Čeprav gre za razmeroma kratek odsek, le 2,4 kilometra, so bila dela z inženirskega vidika zahtevna. Na odseku so trije viadukti (Peračica v dolžini 378 metrov, najvišji steber je visok 56 metrov, Ljubno v dolžini 118,4 metra z najvišjim stebrom višine 20,5 metra ter Lešnica v dolžini 186,3 metra z najvišjim stebrom 39,8 metra), predor Ljubno z dolžino 260 metrov in podvoz za lokalno pot. (Foto: Primož Knez)
  • (Foto: Primož Knez)
  • (Foto: Primož Knez)
  • (Foto: Primož Knez)
  • (Foto: Primož Knez)
  • (Foto: Primož Knez)

Promet bo še dva ali tri tedne tekel zgolj po enem pasu v vsako smer, saj morajo dokončati ograjo, zapreti prehode med pasovoma in podobno. Nato pa končno sledijo lepši in predvsem varnejši časi za voznike po gorenjski avtocesti. Gre za polovico avtoceste v smeri proti Kranju, ki so jo zgradili na trasi nekdanje magistralke. Nanjo so morali vozniki čakati najdlje, pa tudi roki gradnje so se ves čas spreminjali. Ko so odprli nov vozni pas, so napovedali, da bodo drugega leta 2009...

Voznike bo poleg tega, da ne bo več dolgih kolon pred zožitvama na obeh straneh, razveselilo tudi dejstvo, da tam ne bo več policijskega radarja, ki je bil prisoten praktično vsak dan. Tudi včeraj pred in med odprtjem. "Dokončanje avtoceste pomeni višjo stopnjo varnosti v prometu. Veliko dela smo namenili umirjanju prometa na tem odseku, a policisti se z avtoceste ne umikamo," je dejal direktor Policijske uprave Kranj Simon Velički.

Vodja izmene postaje prometne policije Sandi Kovač, ki je skupaj z vzdrževalcem Darsa Jožetom Kupljenikom imel čast prerezati trak pred predorom Ljubno, pa je pristavil, da se bo spremenil način dela policije, da bodo več pozornosti namenili stacionarnim merjenjem hitrosti in stalnemu nadzoru prometa, radar pa lahko uporabili na drugih cestah, kjer je prav tako še kako potreben.

Odprtja so se sicer udeležili minister za promet Patrick Vlačič, predsednica uprave Darsa Mateja Duhovnik, direktorji izvajalcev del, nadzorniki, gorenjski poslanci in župani. Minister Vlačič se je posebej zahvalil vsem delavcem, ki so dokončali ta sicer zelo zahteven gradbeni projekt s tremi viadukti in predorom. "Gre za enega najlepših avtocestnih odsekov na svetu, sploh če se pripelješ iz meglene Ljubljane. Žal zdaj ne bo več gneče, da bi lahko vozniki občudovali lepote Gorenjske," se je tudi z nekoliko samoironije pošalil Vlačič in resno dodal, da je avtocestni križ velik slovenski projekt, izpeljan z domačim znanjem.

Darsu je zdaj ostalo le še dokončanje predora Markovec s povezavo do Lucije in odsek avtoceste do mejnega prehoda Gruškovje. Kaj to pomeni za prihodnost Darsa? "To je dobro vprašanje, zagotovo Darsa ne moremo kar ukiniti, saj bomo še naprej skrbeli za vzdrževanje in obnavljanje avtocest, s cestninami pa bomo morali odplačevati posojila, ki smo jih najeli za gradnjo," je dejala Mateja Duhovnik, predsednica uprave Darsa.

Reproduciranje, povzemanje in citiranje vsebin je dovoljeno ob pogojih in na način, ki so navedeni tukaj.

Komentarji

Uredništvo Dnevnik.si spodbuja razpravo uporabnikov o novinarskih prispevkih. Uporabnike poziva, naj pri izražanju mnenj upoštevajo pravila komentiranja. V prizadevanju za preprečevanje sovražnega govora na spletu, ki je po zakonu kazniv, smo se pridružili nacionalnemu projektu Spletno Oko. S klikom na gumb Spletno Oko lahko prijavite komentar, za katerega domnevate, da je sovražen. Prijavo prejmeta upravitelj portala in prijavna točka Spletno Oko, ki jo obravnava le v primeru izpolnjenih kriterijev domnevno nezakonite vsebine.

Prijavi sovražni govor