Pisali smo že, da ima občina Naklo z okoli pet tisoč prebivalci zdaj dobesedno enega za drugim dva izvoza, ki naj bi ju po besedah podžupana Ivana Megliča upravičevale prometne študije in drugi argumenti. Res pa je, da se v Strahinj in tudi v Zgornje in Spodnje Duplje (skupaj dva tisoč ljudi) pripeljete hitro, varno in enostavno po starih cestah, po novem pa tudi po - avtocesti.

"To so rezultati kravje kupčije izpred let, ko smo Podbrežani energično nasprotovali rešitvam z izvozi. Pomislite: v tem primeru zemljišč ni kupila država, ampak jih je občina sama, in potem je ta zemljišča lani podarila državi za gradnjo izvoza, " je povedal Jernej Jeglič iz Podbrezij, kjer so dolga leta nasprotovali prometnim rešitvam, ki zanje niso bile niti približno tako ugodne kot zdaj za občane drugih krajev. "Brezplačni prenos parcel nikdar ni bil odobren na občinskem svetu, " je zatrdil Jeglič in dodal, da so bližnje parcele ob izvozu v zadnjem času kar pogosto menjale lastnike - vendar pa županu Štularju ni uspelo z občinskim prostorskim načrtom, ki bi omogočil tudi posege v prostor na tej res pretežno kmečki zemlji. Ministrstvo za kmetijstvo je namreč tak predlog zavrnilo.

"Zaradi takih priključkov je gradnja avtocest pri nas res predraga, " je prepričan Jeglič, ki je aktiven tudi na področju varstva okolja.

Obenem pa nam je v podkrepitev različnega odnosa občinske oblasti do posameznih naselij in občanov ponudil še tale podatek: za Podbrezje je bilo za tekoče odhodke v lanskem občinskem proračunu (malo manj kot pet milijonov evrov) namenjenih 0,15 odstotka sredstev ali borih 7400 evrov. Stroški župana in podžupana so znašali dobrih 77 tisočakov !