Nato pa nas je iz sanj zbudilo nespodobno povabilo. Ni bilo na dveh (dolgih) nogah, zadovoljiti smo se morali s štirimi. A kakšnimi! S 480 konji in popotnico, da gre za najhitrejši serijski avto, ki se je spopadel z legendarno Nordschleife na Nürburgringu in jo prevozil v rekordnem času 7:29. Nissan GT-R.

Začnimo z zelo slabo novico. V Evropo bo zapeljal šele marca prihodnje leto, a je večina proizvodnje že razprodana, kljub zasoljeni evropski ceni 68.000 evrov. Ameriška je sicer zelo podobna, a v veliko bolj ugodnih dolarjih. Drugega aprila so namreč začeli zbirati prednaročila in se ustavili pri 1500. Pa navdušenci pete generacije avta sploh niso videli v živo, kaj šele, da bi se z njim peljali.

Mi smo se in smo na to nadvse ponosni. Smo pa, roko na srce, menili, da nam bo med vožnjo na dirkališču bolj trda predla, roke in hrbet pa bomo imeli zaradi visoke koncentracije povsem prepotene. A sploh ni bilo tako. Po zagonu z gumbom in pritisku stopalke za plin športni sedeži hitro postanejo pomembni, ko vas vanje dobesedno prilepi, nato pa se začne dogajati. Hitrost kar narašča in narašča, stotico presežemo v 3,9 sekunde, meja 200 km/h pade le malce kasneje. Žal je ravnina prekratka, da bi izkusili maksimalno hitrost 3,8-litrskega šestvaljnika, a razvojnikom verjamemo na besedo: 310 km/h. Ves ta čas vozniku preostane le pravočasno zavirati, vrteti volan po najboljših močeh in ... uživati. Adrenalina v krvi je ves čas dobršna mera, občutki med vožnjo pa skorajda nerealni - saj ne moremo zleteti s ceste. Šeststopenjski samodejni menjalnik (z možnostjo pretikanja ob volanu) namreč opravi največje delo, ko vas v prav nobenem ovinku ne pusti na cedilu (beri: prestavi prenizko ali previsoko), štirikolesni pogon pa 1,7 tone težkega GT-R varno vodi k cilju. Živi dolgčas, bodo rekli zapriseženi porschejevci, ki uživajo, ko jim ritka opleta sem ter tja. A so tudi za takšne Japonci (deloma) poskrbeli s prednastavitvami dirkalnika. Če imate j.... in ustrezno vozniško predznanje, enostavno s pritiskom na stikalo nastavite podvozje in vzmetenje na izrazito športno vožnjo, sistem stabilnosti ESP pa povsem izklopite. Pa naj vas vidimo potem, junaki!

Za enostavno vožnjo, a še vedno z veliko mero adrenalina, so zaslužni odgovorni v podjetju, ki so imeli pred očmi izziv: GT-R naj bo najbolj športen serijski avto, a ga lahko vozi vsakdo, kadar koli, kjer koli! In to velja kot pribito. Z dolžino 4,65 metra ni ravno malček, a zadnji sedeži ostajajo neuporabni. Kaj vse smo morali storiti, da smo se nanje skobacali in naredili sliko notranjosti! Akrobatika z veliko začetnico. Je pa zato precej uporabnejši prtljažnik. Tako je odveč skrb, da se z GT-R ne boste mogli zapeljati na letališče in nato odpotovati, saj ritka zlahka pogoltne dva letalska kovčka.

A ne bodite presenečeni, ko vas bodo gledali kot sedmo čudo, pa čeprav se boste peljali z lagodnimi 50 km/h. GT-R je pač štirikolesnik, na katerem se spočijejo oči. Športnost z veliko začetnico pa oddaja ne glede na kot gledanja. Štiri kromirane izpušne cevi, 20-palčna lita platišča na pnevmatikah 255/40 (spredaj) in 285/35 (zadaj) ter štiri okrogle zadnje luči so samo pika na i. Kot tudi srebrna oznaka GT z rdečim R. Da se ve, kdo je za volanskim obročem.

Pojem uživanja smo tako nadgradili: poležavanju na soncu, igranju nogometa, potapljanju in ljubljenju smo dodali še vožnjo z GT-R. Morebiti poznate koga, ki bi nas v čakalni vrsti postavil močno naprej?