Ogledali so si lahko sprevod in razstavo petindvajsetih avtomobilov, ki so bili izdelani med letoma 1925 in 1934. Tokrat se jim je na Obali prvič pridružil lepotec znamke Minerva AG Roadstar, ki je bil leta 1926 izdelan v belgijski tovarni, to pa je leta 1938 prevzel Landrover. Božo Šef iz Ljubljane je zelo lepo ohranjen avtomobil kupil od premožnega farmarja iz Avstralije. Doseže hitrost med 50 in 60 kilometri na uro, porabi kar precej, kjer koli pa se Šef z njim pojavi, mu vsi prijazno hupajo in mahajo, celo policaji.

Med oldtajmerji je bilo še več atraktivnih lepotcev, med njimi v ZDA izdelan avto znamke Rugby lastnika Božidarja Ipavca iz Portoroža, ki je sicer član Društva Balila iz Sežane. Volan ima na desni strani, ker je bil izdelan za avstralskega kupca, Ipavec pa ga je kupil v Avstraliji pred štirimi leti.

Ob piranskem pomolu pa so se zibale stare lesenjače ponosnih lastnikov, ki so vanje vložili veliko denarja in za vzdrževanje vsako leto porabijo ure in ure prostega časa. Letos jih je bilo osemnajst, svoje sposobnosti pa so pokazale na regati med Portorožem in Piranom. Na 102 leti stari barki Stari maček nam je poveljnik Janez Šabec iz Pirana na široko razložil zgodovino barke, ki jo je leta 1982 kupil na Murterju. Z njo se je zaradi izredno slabega stanja, ko je bila še najbolj podobna slamnati strehi, do Pirana bolj potapljal kot plul. Člane njegove posadke veže dolgoletno prijateljstvo brez prepirov. Doživeli so že marsikaj, najlepše spomine pa imajo iz Barcolane, saj so v kategoriji starih bark, kjer starta približno 60 do 80 bark, dosegli 2. mesto. Vsa leta se sicer uvrstijo med prvih deset. Šabec pravi, da je za Barcolano na Starega mačka ženskam vstop prepovedan, pa ne zato, ker jih ne bi marali, ampak jih ne smejo motiti, so pa sicer dobrodošle.