Pobesnela ta mačka na štirih kolesih ravno ni - pač odvisno od tega, katerega izmed štirih motorjev bi izbrali. Je limuzina ali - sodeč po precej padajoči strehi zadaj - kupe, sicer s štirimi vrati. Jaguarjevi razvojniki jasno odgovorijo: to je luksuzna športna limuzina. Da se bo družina (ali družba) udobno peljala, voznik (sam) pa se bo lahko adrenalinsko sproščal.

Oblikovalci so želeli združiti Jaguarjevo dizajnersko tradicijo s sodobnostjo. Zato številne rahlo zavite linije, pa robovi in "grbe", zlasti na motornem pokrovu, ki poudarjajo tradicionalna dva para žarometov, a tokrat pod enotnim steklom. Izjemno visoki kovinski boki v primerjavi z ozkimi stekli dajejo občutek mišičavosti, k čemur prispevajo tudi velika kolesa (17, 18 ali 20 palcev) in krajši previsi. Posebej ugajata veliki pokončni zračni odprtini za prednjima kolesoma - za dvig estetike in dinamičnosti. Položni prednje in zadnje steklo - sicer majhni in v škodo boljši preglednosti - ob drugih elementih zagotavljata izvrsten aerodinamični količnik 0,29. Jaguarjevi inženirji so ob tem poudarjali še izjemno trdnost kabine in za pešce bolj prijazno izdelan prednji del.

Jaguar XF je s 4,96 metra dolžine in 2,91 metra medosne razdalje največji med tekmeci svojega razreda (audi A6, BMW serije 5 in mercedes serije E), s katerimi se najraje primerja in si jih želi premagati. A mu, vsaj glede prostornosti, navkljub ugodnim centimetrom ne uspeva. Zaradi (pre)širokega sredinskega grebena je ob straneh premalo prostora za voznikova kolena, dolžina spredaj je ugodna, a masivna armatura rine tudi v sopotnikova kolena. Prav radodaren ni za noge niti zadaj, padajoča streha pa bo drgnila ob glave višjeraslih potnikov na klopi. Prtljažnik je s 540 litri (brez nadomestnega kolesa, sicer 500) med večjimi v razredu, a s previsokim robom in ozko nakladalno odprtino.

Armatura je elegantno odeta v tri pasove (od spodaj): ozek plemenitega lesa, širši aluminijski (ko ugasnete motor se pokrijejo zračniki) in velik položni usnjeni pod šipo. Merilniki so za ta velikostni razred in boljšo preglednost premajhni, ugaja pa fosforno modra nočna osvetlitev. Usnjeni sedeži so pri vseh modelih serijski, kot tudi kamera za vožnjo nazaj in parkirni senzorji. Pa še kup opreme, ki je v tem prestižnem razredu "logična": zaslon na dotik, 8 do 14 zvočnikov (tudi Bowers $amp; Wilkins), televizija, ipod, iphone, USB itd. Motorji za prenos moči k zadnjim kolesom so štirje. Šestvaljni turbodizelski 2,7 (152 kW/207 KM, 435 Nm) je na prvi vožnji z mirnim in tihim delovanjem učinkovito skrival svoje dizelsko poreklo, izkazal se je za dovolj učinkovitega ter ne preveč žejnega (9,8 litra). Slabih 18 litrov pa je zahteval najbolj zmogljivi osemvaljnik 4,2 S/C s turbinskim polnilnikom, ki s 306 kW/ 416 KM (kar 560 Nm) zagotavlja veliko več dinamike.

Enako velik je drugi - atmosferski motor, a skromnejši za skoraj sto kilovatov. Najslabši, vsaj glede navora (293 Nm), je 3,0 V6, ki premore 175 kW/ 238 KM. Cene (v Nemčiji) segajo od 49.370 do 80.820 evrov.