Po seznanitvi analize dunajske tehnične univerze glede drsnosti v predorih je družba pristopila k postopkom za izvedbo sanacije betonskih vozišč v predorih. Najpozneje spomladi bo izbrani izvajalec začel s sanacijskimi deli, Dars pa je družbi DDC že naročil, da se s pogodbenimi partnerji dogovori o delitvi stroškov. Nemec vztraja, da si stroške sanacije vozišč v predorih razdelijo nadzorniki, projektanti in izvajalci.

Investicija izgradnje predora Šentvid na avtocestnem odseku Šentvid - Koseze je pred nastopom novega vodstva Darsa praktično zastala, je povedal Nemec. "Z izvajalcem smo dosegli dogovor, da bosta glavni predorski cevi odprti do 30. junija in dela trenutno potekajo po načrtih," je povedal.

Uprava Darsa si po Nemčevih besedah prizadeva, da bi že v naslednji dneh prišlo do dogovora glede izvedbe druge faze izgradnje avtocestnega odseka Šentvid - Koseze, ki zajema priključek za Celovško cesto. Ta naj bi bil dokončan predvidoma do začetka turistične sezone prihodnje leto.

Namestnik predsednika uprave Darsa Žan Jan Oplotnik je pojasnil, da Dars po zaključku investicijskega dela programa prehaja v drugo fazo, to je skrb za ustrezno poplačilo vseh nastalih obveznosti ob sočasnem optimalnem upravljanju in vzdrževanju avtocest. Aktualni dolg Darsa skupaj z obrestmi trenutno znaša 3,4 milijarde evrov, do dokončanja avtocestnega programa pa bo Dars moral najeti še 1,1 milijarde evrov dolga, je pojasnil Oplotnik.