Minister Zver: Slovenci zaupamo šoli
Minister Zver je poudaril, da je rezultatov vesel, da pa si nikakor ne lasti zaslug zanje. Kot je dejal, jih gre pripisati dobri šolski klimi, učiteljem, ki se veliko dodatno izobražujejo, tradicionalno visokemu zaupanju v šolo kot institucijo, pa tudi dobrim pogojem za delo. Razmerje med številom učiteljev in učencev je na primer pri nas v primerjavi z drugimi državami zelo dobro, je povedal Zver in dodal, da smo lahko še boljši, zlasti v bralni pismenosti. Napovedal je tudi ukrepe za zmanjševanje razlik med otroki. V Sloveniji je namreč še vedno blizu 20 odstotkov otrok, ki ne dosegajo 2. ravni naravoslovne, matematične in bralne pismenosti, to pa je tista raven, ki omogoča vključevanje v družbo in na trg dela.
Med drugim bodo na šolah začeli z urami pravljic v podaljšanem bivanju, v pripravi je projekt odprtih naravoslovnih učilnic, 8 milijonov evrov vreden portal e-gradiv za izboljšanje matematične kompetence pa bo pri nas dostopen vsem. Pedagoški inštitut (PI) bo za nadaljnje raziskave dobil še tri milijone evrov dodatnih sredstev. Minister je namreč prepričan, da se vlaganje v te raziskave splača, saj se lahko tako oskrbimo s podatki, na podlagi katerih je mogoče oblikovati ustrezno šolsko politiko. Ena prvih nalog PI bo križanje dobljenih podatkov, ki naj bi med drugim pokazalo, v kolikšni meri so podatki o uspešnosti povezani s podatki o kulturnem in socialnim položajem otrok oziroma njihovih staršev.