Direktorji podjetij za plovbo so povedali, da so pričakovali omejitve za transportne ladje, ki so stare nad 25 let. Tudi te ladje po njihovih besedah uničujejo industrijo, prav tako kot predlagan ukrep zmanjšanja plovbe po rekah. Promet trenutnih petih milijonov ton tovora želijo namreč zmanšati za 70 do 80 odstotkov.


“Ladjevje mora biti mlado. Potrudili se bomo, da lastniki transportnih ladij sprejmejo take pogoje, kar bo bolje zanje. V nasprotnem primeru, če starega ladjevja torej ne bodo zamenjali, bodo ob ves dobiček, saj bodo dajatve za take pogoje toliko višje,” je povedal Alexander Davidenko, predstavnik rečne navigacijske agencije RosRechMorFlot. Nek uradnik, ki je želel ostati neimenovan, je tudi povedal, da bodo po vsej verjetnosti prepovedali tudi “plavajoča skladišča”.


Ruske rafinerije uporabljajo rečni transport in skladišča, da lahko prepeljejo 3 milijone ton goriva iz baltskih pristanišč in še dva milijona ton nafte na mediteranske trge.