Ta se bo s Podtabora zgolj preselila pred in celo v novi predor Ljubno. Promet po novem odseku bo potekal dvosmerno v smeri proti Jesenicam, proti Kranju pa se bodo vozniki vozili po starem delu ceste. Proti Jesenicam bo prehod na en pas tik pred novim predorom Ljubno, po njem se bodo vozniki zapeljali nazaj na staro cesto. Prav na tem delu je pričakovati največjo gnečo, podobno tisti, ki so se je vozniki poleti navadili pred Podtaborom. "Zaradi varnosti ta prehod ni v predoru Ljubno, ampak pred predorom. Na tak način se bomo v velikim meri izognili kolonam v predoru," je povedal Marjan Koler z Družbe za avtoceste. Zadovoljni bodo le vozniki proti Tržiču, saj jim ob prometnih konicah ne bo več treba čakati v koloni pred izvozom za Tržič, preostali uporabniki gorenjskih cest bodo na dokončno odpravo kolon morali počakati še natanko leto dni, ko bodo, tik pred državnozborskimi volitvami, odprli še zadnji manjkajoči del avtoceste od Peračice do Vrbe.

Prav ta odsek zadnje dni dobiva popolne obrise, delavci so že postavili prometni znak, ki bo opozarjal na bližino cestninske postaje, prav tako je dobro viden velikanski plato za morebitni bencinski servis na Predtrškem polju, ki mu predvsem naravovarstveniki močno nasprotujejo. "Cestninska postaja Brezje seveda bo, izbor za izvajalca gradnje je v sklepni fazi, zgrajena bo do odprtja odseka Peračica-Vrba, se pravi do oktobra prihodnjega leta. Ob gradnji tega odseka bomo naredili vsa gradbena dela na platoju počivališča pred Radovljico, kar v ničemer ne ruši dogovora med društvom za varstvo okolja in državo. Zgradili bomo zgolj komunalno urejeno počivališče, bencinskega servisa vsaj za zdaj še ne," je pojasnil Marjan Koler iz Darsa.

Dars bo, kot so obljubili že poleti, poskrbel tudi za zaščito arheološkega najdišča Mošnje, gradnja zaščitnega zidu že poteka. Prebivalci krajev, skozi katere težki tovornjaki vozijo material z in na gradbišče, na konec gradnje čakajo še težje kot vozniki, tako kot vsi Radovljičani in Leščani, ki zaradi gradnje podvozov in nadvozov pogosto ne morejo z magistralne ceste. Prav zdaj sta spet zaprta izvoz Radovljica ter dostop skozi podvoz iz Nove vasi. Krajani do Radovljice ne morejo niti peš, zato bodo poskrbeli za prevoz s kombijem skozi Zgoše in Lesce.

"Težav z odvozom materiala bo vse manj, saj so ga večino že prepeljali. Do konca leta bo odpravljena tudi večina zapor, saj bodo zgrajene prečne povezave. Bodo pa zapore potrebne prihodnje leto zaradi gradnje krožišča na glavni cesti in povezave med avtocesto in Bledom," je napovedal Marjan Koler.