***Sodelujte in povejte svoje mnenje!***

Oddaji sta potekali istočasno in po merjenju gledanosti je v skupini gledalcev, starejših od 10 let, zmagala slednja. Festival, na katerem je nastopilo 13 izvajalcev, ki so se predstavili s šestimi polkami in sedmimi valčki, si je ogledalo povprečno 13,9 odstotka ali 251.900 gledalcev, starih nad 10 let, oziroma 35-odstotni delež vseh gledalcev televizije v času oddaje. Lani jo je spremljalo 12,7 odstotka ali 229.100 gledalcev, starih nad 10 let oziroma enak delež gledalcev televizije kot letos.

Resničnostni šov Big Brother je potekal v živo iz treh različnih lokacij, studia Kanala A, območja pred to medijsko stavbo in v hiši Big Brother. Oddaja je po podatkih AGB Nielsen Media Research dosegla 10,5-odstotno gledanost. V povprečju jo je spremljalo kar 36 odstotkov vseh gledalcev, starih od 18 do 49 let, takrat zbranih pred malimi zasloni. Temu ciljnemu občinstvu je oddaja tudi prvenstveno namenjena.

Nadpovprečen odziv pa je oddaja zabeležila med gledalci, starimi 18 med 34 let, v povprečju kar z 11,6-odstotnim ratingom in 49-odstotnim deležom. Zaželene so tudi dostopne kod za spremljanje šova na www.24ur.com/bigbrother. Samo do danes je bilo za 24-urni vpogled v dogajanje na spletu prodanih več kot 4000 dostopov, kar je dvakrat več kot lani pri BAR-u 2 v istem prodajnem obdobju.