Do testiranj v Jerezu ste bili na zimskih počitnicah. Kakšne počitnice so to dejansko?

Predvsem precej krajše, kot bi se mnogim zdelo. Po zadnji dirki je bilo še veliko PR-dogodkov in prireditev, ki so se zavlekle globoko v december. Šele tik pred božičem sem imel resnično mir in počitnice tri do štiri tedne. Sredi januarja pa se je nova sezona že začela, ko smo se zbrali na sedežu ekipe v Angliji. Najprej so bile na vrsti vožnje v simulatorju, zelo hitro so jim sledile tudi na dirkališču. Prav veliko časa za zasebne zadeve mi ni ostalo.

Glede zasebnosti ste bili vedno zadržani in javnosti niste dovolili, da se vtika v vaše življenje. Postali ste oče. Bo to kaj vplivalo na vas?

Res je, dirkanje je posel, ki ga z zasebnostjo ne želim mešati. Postati oče je bilo nekaj najlepšega, a mislim, da to ne bo veliko vplivalo name. Pa tudi sicer o tem ne bi rad preveč govoril, raje se osredotočam na novo sezono, v kateri nas čaka toliko sprememb, da jih menda še našteti ne znamo vseh iz glave. Prva testiranja so bila brca v prazno, saj sploh nismo mogli voziti, pa je vendar ravno na začetku najpomembnejše, da se spoznaš s tehniko. Zato bo letošnja sezona še toliko večji izziv in tega se veselim.

Testiranj na stezi ste imeli presenetljivo malo.

Res je, veliko premalo, vsega skupaj je naš dirkalnik zdržal 15 krogov, osem od teh sem jih opravil jaz. Niti osnovnega občutka za dirkalnik in motor mi ni uspelo dobiti, saj sem se bolj kot ne počasneje vozil, da smo preverili, ali vse tesni in stoji na svojem mestu. Daleč od tega sem bil, da bi lahko vozil bolj agresivno.

Ste lahko ocenili tekmece glede na to, da tudi oni niso vozili na vso moč?

Videl sem malo, saj sem večino dneva preživel v svoji garaži in skušal razumeti, kaj je pri nas narobe. Malo sem že bil razočaran, ko sem slišal, kako tihi so zdaj dirkalniki, celotna formula 1 je s tem veliko izgubila. Glede videza dirkalnikov pa lahko le povem, da inženirji vedno iščejo zadnje milimetre, da ostanejo znotraj dovoljenega, veliko se na začetku še skriva.

Nekateri se veselijo, ker se dirkalniki tudi navzven razlikujejo.

Lahko rečem, da je vsak hiter dirkalnik tudi lep. Nas najbolj zanima hitrost, ne videz. Cilj je, da smo hitri, estetika je v drugem planu, mi nismo na stezi zaradi lepotnega tekmovanja. Kar pa seveda ne velja tudi za gledalce. Ti hočejo lepe in dinamične dirkalnike.

Pred začetkom sezone posledično verjetno niste najbolj optimistični?

Dejstvo je, da smo prepočasni. Na krog smo počasnejši za do štiri sekunde in to je naša kruta realnost. Sicer nimamo samo mi težav z zanesljivostjo, tudi Ferrari recimo ni vedno deloval in tudi Mercedesov dirkalnik se zavoljo okvare ni vedno sam pripeljal nazaj v bokse. Zato pričakujem, da bo prva dirka po svoje kaotična.

Povzeto po motorsport-total.com