V Evropi Fiat, pri nas Volkswagen
Takšni in drugačni izbori, naj gre za lepotne, umetniške, nogometne ali avtomobilske, vselej dvignejo veliko prahu in sprožijo ogromno debat. Kljub številnim objektivnim merilom je namreč pri njih tudi kaj subjektivnega. A nekaj je treba izbrati in to mora izbrati nekdo. V našem primeru je to strokovno primerna žirija, ki dodobra preizkusi vse avtomobile ter jih natančno oceni, zato je rezultat zagotovo relevanten. Govorimo o slovenskem avtu leta, ki se je z izborom za leto 2014 končal prejšnji teden ter prvo zmago v 22-letni zgodovini prinesel Škodi in njenemu modelu octavia, ter o izboru za evropski avto leta (uradno Car of the year), ki ima še precej daljšo brado, saj ga prirejajo že vse od leta 1964, letošnjega pa bodo okronali na marčevskem salonu v Ženevi. Odkar potekata oba (od leta 1993), se je nekajkrat že zgodilo, da sta bila izbrana enaka avtomobila, precej večkrat pa ne, saj se kriteriji malce razlikujejo in jih je treba upoštevati. V Evropi je med posameznimi znamkami sicer največkrat slavil Fiat, pri nas pa Volkswagen.mat