Hrvaški turistični ponudniki naj bi v zadnjih mesecih beležili pozitivne rezultate glede na turistično obiskanost. Minister Lorencin ob tem dodaja, da so rezultati povsem pričakovani. V začetku leta so namreč uvedli za deset odstotkov nižji DDV na širok spekter turističnih uslug. V zadnjih petih mesecih naj bi na Hrvaškem zabeležili 11,4 odstotno porast prihodkov iz turizma, 5.4 odstotno povečanje pa zgolj iz ponudbe prenočišč.

Na vprašanje, kako vstop Hrvaške v EU in zaostrovanje vizumske politike, vpliva na letošnjo sezono, minister odgovarja, da si prizadevajo za maksimalno ublažitev negativnih posledic. Priznava, da novi vizumi gotovo ne deluje stimulativno, vendar verjame, da si je Hrvaška v svetu pridobila status privlačne destinacije.

V skladu s trendi

Nekateri očitajo vladi, da je letos v primerjavi z lanskim letom razočarala na področju promocije turizma. Minister na očitke odgovarja, da se je turistična kampanja preselila predvsem na splet, kar je posledica svetovnih trendov.

Hrvaški sabor je nedavno tudi sprejel strategijo razvoja za turizem do leta 2020. V njej so med drugim identificirali deset turističnih proizvodov, ki jih želijo še bolj izpopolniti. To so denimo športni turizem, golf turizem, gastro, pustolovski in ruralni turizem.

Dobra vrednost storitev in ponudbe

Minister je tudi poudaril, da glede na TOMAS raziskavo, ki jo izvaja Inštitut za turizem Hrvaška, je njihova turistična ponudba dobra, glede na samo vrednost. Na očitke, da so Hrvatje negostoljubni, pa minister odgovarja, da je ljubeznivost ena od glavnih karakteristik Hrvaške. Tako naj bi nakazovale raziskave.

Bralci, ste se letos odpravili k našim sosedom? Kakšni so vaši vtisi? Nekateri zatrjujejo, da se na Hrvaški obali že desetletja ni nič spremenilo, cene pa rastejo ... predvsem prevozov s trajekti.