V poročilu s skupščine so na uradni strani kluba zapisali, da je bilo poslovno leto 2012 za Košarkarski klub Olimpija Ljubljana v mnogih pogledih uspešno, predvsem pa se je klub uspel dokaj uspešno prilagoditi danim okoliščinam splošne ekonomske krize. Klubsko poslovanje je bilo v pretekli sezoni zastavljeno večplastno, saj je morala vzporedno potekati sanacija, posodobiti pa je bilo potrebno način poslovanja, ki je za cilj imelo znižanje stroškov pri kadrovanju in operativnih dejavnostih ter povečanje lastnih prihodkov.

Lani 660 tisoč evrov presežka prihodkov nad odhodki

Ljubljanski klub je v letu 2012 realiziral za 4,600.791,13 evrov prihodkov in imel za 3,940.507,79 evrov odhodkov. Presežek prihodkov nad odhodki je tako v letu 2012 znašal 660.283,34 evrov.

V klubu poudarjajo, da so v sezoni 2012-2013 v primerjavi s prejšnjo radikalno znižali stroške poslovanja. Zasluga gre boljši organizaciji ter veliko bolj racionalnemu podpisovanju pogodb tako z igralci, trenerji, kot tudi z dobavitelji in poslovnimi partnerji.

Odplačali 1,3 mio evrov dolga

Klub je v pretekli sezoni (2012-2013) skupno odplačal tudi dolg v višini 1,3 milijona evrov. Večinoma je šlo za odplačila dolga do nekdanjih igralcev, deloma pa tudi do dobaviteljev in poslovnih partnerjev. Klubski dolg je na dan 31.05.2013 znašal 1,693.532,00 evrov do igralcev, trenerjev in dobaviteljev ter 1,448.135,00 evrov obveznosti do odplačevanja najetih kreditov, ki bo zaključeno v roku naslednjih dveh sezon. V klubu poudarjajo, da bodo naredili vse, da v najkrajšem možnem času zaključijo finančno sanacijo.

Klub v prihodnji sezoni načrtuje stroške poslovanja znižati še za dodatnih 15-20 odstotkov, do 50 odstotkov pa se bo zmanjšal proračun trenerskega štaba. Proračun za ekipo bo enak ali nekaj nižji od lanskega, klubske cilje za prihajajočo sezono pa bodo določili sproti z gradnjo ekipe in po končanih žrebih vseh tekmovanj, v katerih bo Union Olimpija nastopala.

Pomembna smernica delovanja kluba tudi družbena odgovornost

Tudi na področju prodaje in trženja so potegnili nekaj novih potez, s katerimi so klub še bolj približali navijačem, medijem in sponzorjem. S številnimi humanitarnimi akcijami so Ljubljančani skušali krepiti javno podobo kolektiva in vseh svojih sponzorjev ter partnerjev. Prav družbena odgovornost pa postaja ena izmed pomembnih smernic njihovega delovanja, so še zapisali na uradni strani.