V zadnjih tednih se je na Zavod Zaposlim delodajalca obrnilo več iskalcev zaposlitve, ki se sprašujejo, če je sploh še smiselno pošiljati prijave na vse konce in kraje, ko pa je ob peščici prostih delovnih mest konkurenca tako velika, da se vse prehitro izgubijo v množici drugih. V nenehnih stikih pa smo tudi z delodajalci, ki pravijo, da morajo varčevati na vsakem koraku in da bi se moral kandidat, ki bi ga zaposlili, izkazati za najboljšega, za njegovo uvajanje pa ne bi smeli porabiti preveč časa in denarja.

V času gospodarske krize žal res ni veliko, kar bi lahko naredili glede števila prostih delovnih mest in kadrovskih potreb delodajalcev, lahko pa iskalci veliko naredimo za gradnjo osebne blagovne znamke ter izpopolnjevanje in poglabljanje lastnih znanj, podjetja pa za gradnjo blagovne znamke privlačnega delodajalca. V Zavodu Zaposlim delodajalca smo zato v marcu zagnali kampanjo Zaposlitvena priložnost, s katero želimo na trgu dela predstaviti celoten nabor storitev, ki jih ponujamo na portalu. Poudarek je na kvalitetnejši bazi iskalcev zaposlitve, ki ponuja bolj osebne in bolj poglobljene predstavitve kandidatov, preverjanje znanja s postavljanjem mininalog ter izzivov ter temeljito predstavitev podjetij, ki kandidatom podaja nekaj ključnih informacij že v postopku prijave na delovna mesta. Kampanja temelji na individualnem pristopu do delodajalcev in je usmerjena v poglobljen izbirni postopek, boljši nabor kandidatov in boljšo predstavitev delovne klime ter organizacijske kulture podjetij.

Z Zaposlitveno priložnostjo želimo namreč poudariti, da je za gradnjo blagovne znamke privlačnega delodajalca pomembna predstavitev organizacijske kulture in delovne klime podjetja tudi v zaposlitvenih oglasih. Kakršne koli notranje informacije o podjetju so zato vedno dobrodošle, saj veliko povedo o tem, kako podjetje zares deluje. Na našem portalu zato tudi zaposlene v teh podjetjih spodbujamo, naj izrazijo svoje mnenje in zadovoljstvo ter tako iskalcem zaposlitve pomagajo do karseda avtentičnih in verodostojnih informacij o delodajalcu. K sodelovanju vabimo podjetja, ki iščejo in potrebujejo dober kader ali pa bi želeli v svojo ekipo pridobiti mlade, še neodkrite talente in potenciale. Do konca aprila bo kampanja Zaposlitvena priložnost brezplačna, po tem roku pa bo izvedba kampanje za delodajalce plačljiva.

Prva Zaposlitvena priložnost trenutno poteka s podjetjem TS Consult, ki se ukvarja s poslovnim in strateškim svetovanjem predvsem za tuje in tudi lokalne naročnike. Podjetje ponuja priložnost tako naravoslovcem in družboslovcem kot tudi mladim, še neizkušenim iskalcem zaposlitve, kar je v teh časih zelo redko in vredno spoštovanja. Njihov uporabniški profil na portalu Zaposlim delodajalca nazorno prikazuje, kako je delati v tem kolektivu, katera znanja cenijo, kakšne ugodnosti obljubljajo na razpisanih delovnih mestih, ne pozabijo pa tudi omeniti niti tega, da v povprečju prehodijo 150 stopnic dnevno.

»Izobraževanje in usposabljanje zaposlenih je stalnica v našem podjetju. Verjamemo namreč, da z osebnim razvojem zaposlenih raste vrednost celotnega podjetja, menimo pa tudi, da z visoko usposobljenimi in zadovoljnimi kadri dosegamo boljše rezultate.« pravi Tomaž Sešek, direktor podjetja TS Consult, ki želi svojo ekipo okrepiti z dvema novima sodelavcema ali sodelavkama, in sicer za delovni mesti administratorja in svetovalca. »Iščemo celovite osebnosti, kandidate ekonomskih in tehničnih smeri – elektro, računalništvo in informatika ali matematika in fizika, ki se ne ustrašijo izzivov in hitrih sprememb ter kratkih časovnih rokov. Sodelujemo s posamezniki, ki so odločni in samoiniciativni ter se zavedajo, da je služba pomemben del našega vsakdana in je zato pomembno, da se v njej dobro počutimo,« dodaja Sešek.

Z Zaposlitveno priložnostjo želimo pomagati tako iskalcem kot tudi delodajalcem. Prvi bodo z njo pridobili informacije o podjetjih, ki ji navadno pred prvim razgovorom ne izvedo, delodajalci pa bodo že v postopku selekcijske lažje prepoznavali zanimive posameznike in skrite talente. S tem namenom zato spodbujamo iskalce in delodajalce, da stopimo skupaj in naredimo suhoparnosti in dolgočasnosti selekcijskih postopkov za vedno konec.

Verjamemo, da bo Zaposlitvena priložnost pravi korak do sprememb, k temu pa bo veliko prispevala tudi nova rubrika portala Zaposlim delodajalca – Gostujoče pero. Ta daje priložnost vsem iskalcem zaposlitve in tudi delodajalcem, da osvetlijo svoje izkušnje ter težave z iskanjem zaposlitve, selekcijskimi postopki in drugimi področji, povezanimi z zaposlovanjem. Vabimo vas k sodelovanju. S skupnimi močmi bomo korak bližje (pre)potrebnim spremembam na trgu dela. Svoje prispevke lahko oddate na naš elektronski naslov: pero@zaposlimdelodajalca.si.